Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 090209C RADZICZ-DĘBIONEK O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ NA...

Przedmiot:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 090209C RADZICZ-DĘBIONEK O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ NA DROGĘ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ W RAMACH MODERNIZACJI DRÓG NA ODCINKU 500 MB

Data zamieszczenia: 2017-09-24
Zamawiający: Gmina Sadki
Krajowy numer identyfikacyjny 9235090300000
ul. ul. Strażacka  11
89110   Sadki
państwo Polska
tel. 52 339 39 30
e-mail przetarg@sadki.pl
faks 52 339 39 59.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.sadki.pl/
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sadki
Kwota: 375,031 PLN
Data udzielenia: 2017-09-15
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 090209C RADZICZ-DĘBIONEK O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ NA DROGĘ O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ W RAMACH MODERNIZACJI DRÓG NA ODCINKU 500 MB
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.8.2017.MZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku między miejscowościami Radzicz i Dębionek II z drogi o nawierzchni gruntowej na drogę o nawierzchni bitumicznej. Jest to etap II projektu. Pierwszy etap zakończył się wykonaniem nawierzchni bitumicznej na odcinku 1 kilometra od miejscowości Radzicz w kierunku Dębionka II w roku 2016. Celem niniejszej inwestycji jest wykonanie 500 mb przebudowy co zaowocuje poprawą komfortu jazdy zarówno dla dojeżdżających do pól uprawnych jak i dla pozostałych uczestników ruchu. Dla wygody Wykonawcy kilometraż przebudowy przyjęto 0+000 jako początek zakresu. Podstawowe parametry drogi: kategoria ruchu: poniżej KR1 – mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie, klasa drogi: D, prędkość projektowa: 30 km/h, Szerokość podstawowa jezdni 3,5 m, szerokość poboczy po 0,75m, z każdej strony, kategoria drogi: gminna, długość odcinka 1041 mb. Konstrukcję jezdni zaprojektowano jak dla KR1 jednak z uwagi na faktycznie mniejsze natężenie (w pespektywie 20 lat) niż KR1 zmniejszono warstwę wiążącą do 4 cm. Przyjęto podłoże wysadzinowe. Z uwagi, iż szerokość pasa drogowego nie jest wystarczająca aby wykonać rowy przydrożne co w wypadku gruntu wysadzinowego ma kluczowe znaczenie zdecydowano iż konstrukcja drogi musi zostać wyniesiona w oparciu o istniejącą warstwę jezdną tak aby zapewnić nowej konstrukcji tak wymaganą odporność na wysadziny (zwiększona grubość konstrukcji) jak i zapewnić w miarę sprawne odwodnienie korpusu drogowego. Istniejącą warstwę przed ułożeniem zasadniczej podbudowy należy wyrównać do spadków jak projektowana jezdnia starając się w jak najmniejszym stopniu ograniczyć jej naruszanie. ROZWIĄZANIA TECHNICZNE – trasa w przekroju poprzecznym – spadek dwustronny – 2 % od km: 0+000 do 0+500. Przekrój podłużny w pełni dostosowany do istniejącego ukształtowania terenu. Na profilu podłużnym pokazano w każdym przekroju jaki głęboki wykop lub nasyp z materiału kamiennego pod konstrukcję drogi winien być. Zaplanowano odwodnienie niezorganizowane na pobocze i przyległe pola uprawne. Skrzyżowania i zjazdy indywidualne do siedzib ludzkich i na pola z betonu asfaltowego. Szczególną uwagę należy zwrócić na napowietrzne linie energetyczne przecinające drogę. Rozładunek pojazdów należy wykonać w odległości minimum 30 m od tych skrzyżowań. Projektuje się nowe oznakowanie pionowe jak w projekcie stałej organizacji ruchu, która stanowi integralną część niniejszej dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, 2) Wykonawca składa wykaz osób, o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.