Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Termomodernizacja budynku biurowego ZUK przy ul. Sobieskiego 8

Przedmiot:

Termomodernizacja budynku biurowego ZUK przy ul. Sobieskiego 8

Data zamieszczenia: 2017-10-18
Zamawiający: Gmina Drawsko Pomorskie
Krajowy numer identyfikacyjny 52384400000
ul. ul. Gen. W. Sikorskiego  41
78500   Drawsko Pomorskie
państwo Polska
tel. 094 36334-85 do 7
e-mail inwestycje@drawsko.pl
faks 094 363-31-13.
Adres strony internetowej (url): www.drawsko.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Drawsko Pomorskie
Kwota: 355,000 PLN
Data udzielenia: 2017-10-11
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku biurowego ZUK przy ul. Sobieskiego 8
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RL.271.21.2017.DP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego i ocieplenia ścian zewnętrznych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku będącym siedzibą Zakładu Usług Komunalnych w Drawsku Pomorskim. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną oraz centralne ogrzewanie. Kody CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 2. Zakres prac remontowych ( roboty główne): 1) Dach- główny budynek: a) rozebranie komina (1sztuka z nieczynnej kotłowni na paliwo stałe); b) wzmocnienie więźby dachowej; c) wymiana rynien, rur spustowych na nowe wykonane z blachy powlekanej; d) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej; e) zamontowanie deski czołowej; f) przemurowanie kominów ( nowe z cegły klinkierowej pełnej - 8 sztuk); g) wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej dachówkowej gr 0,7 mm wraz z wyrównaniem połaci dachu,ułożeniem kontrłat, łat i folii dachowej; h) pokrycie obudowy naczynia przelewowego blachątrapezową ( daszek i ściany); i) wykonanie podbitki okapu z paneli PCV; j) wymiana instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów. 2) Elewacja: a) demontaż krat okiennych i drzwiowych; b) demontaż parapetów okiennych; c) wykonanie rozbiórek oraz zamurowań ścian zewnętrznych w istniejących otworach okiennych i drzwiowych; d) miejscowa wymiana i uzupełnienie tynku zewnętrznego; e) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 15 cm; f) ocieplenie ścian styropianem grubości 3 cm w celu wyrównania płaszczyzn poszczególnych ścian; g) zamurowanie zbędnych otworów i wnęk; h) ułożenie parapetów z płytek klinkierowych; i) malowanie elewacji dwukrotnie farbą elewacyjną silikonową; j) nałożenie tynku mozaikowego na cokole elewacji; k) malowanie farbami olejnymi oraz miniowanie rur i balustrad schodowych; l) wykonanie loga ZUK na elewacji frontowej, zgodnie z rysunkami w załączniku nr 5. 3) Stolarka: a) demontaż stolarki drzwiowej drewnianej i metalowej; b) demontaż stolarki okiennej drewnianej i metalowej; c) montaż drzwi zewnętrznych z aluminium; d) montaż drzwi przeciwpożarowych do kotłowni; e) montaż okien z PCV; f) wymiana dwóch daszków nad drzwiami wejściowymi do obiektu; g) montaż dwóch daszków ( z demontażu) na drzwiami. 4) Schody zewnętrzne a) 1 sztuka schodów po likwidacji drzwi przewidziana do rozbiórki; b) obłożenie schodów płytkami gresowymi i gresowymi z ryflowaniem; c) wymiana posadzki na spoczniku; d) wymiana wpustu podłogowego; e) wymiana balustrady przy wejściu do kotłowni; f) wymiana poręczy przy schodach prowadzących do kotłowni; g) poprawa spoinowania murku z kamienia; h) wymiana tynku zewnętrznego. 5) Pozostałe daszki a) montaż rynien, rur spustowych wykonanych z blachy powlekanej; b) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej; c) zamontowanie deski czołowej; d) wykonanie pokrycia dachu z blachy powlekanej dachówkowej gr 0,7 mm wraz z wyrównaniem połaci dachu, ułożeniem kontrłat, łat i folii dachowej. 6) Roboty pomocnicze: a) roboty pomocnicze tj. wykonanie przebić, bruzd i wnęk; b) transport gruzu i resztek budowlanych; c) ustawienie i rozebranie rusztowań. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w cenie. 5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, itp.). 7. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 9. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 10. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. 11. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót. 12. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych: dokumentację powykonawczą, mapę geodezyjną powykonawczą. 13. Rozwiązania równoważne: 1) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7, 29 i 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, 4) Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian związanych z przyjęciem rozwiązań równoważnych. 16. Informacje dodatkowe: 1) Zasadne jest, aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. 3) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane objęte zakresem zamówienia wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu podczas realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące wskazane wyżej czynności. 18. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 17 powinno trwać co najmniej przez cały okres realizacji zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.