Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brwinów

Przedmiot:

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brwinów

Data zamieszczenia: 2017-11-24
Zamawiający: Gmina Brwinów
Krajowy numer identyfikacyjny
ul. ul. Grodziska  12
05840   Brwinów
państwo Polska
tel. 7382567
e-mail h.bak@brwinow.pl
faks 7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Brwinów
Kwota: 383,186 PLN
Data udzielenia: 2017-11-17
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brwinów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.44.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie konserwacji i napraw istniejącego systemu oświetlenia ulicznego i drogowego w latach 2018-2020 – razem 5 252 opraw (punktów oświetleniowych), w tym: 1) oświetlenia ulicznego i drogowe - 4964 opraw (głównie oprawy sodowe 70W, 100W i 150W oraz ok. 10% oprawy LED firmy SCHREDER i PHILIPS), 2) oświetlenie parkowe oraz przy budynkach komunalnych – 288 (w tym oprawy sodowe, metalohalogenowe, halogenowe i LED). 3) oraz 162 punkty pomiarowo – rozliczeniowe. 2. Do zakresu przedmiotu umowy, określonego w ust.2, należy: 1) wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj.: klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła oraz pozostałych elementów oprawy; 2) wymiana wysięgników SON/SOK tj.: zegarów astronomicznych, bezpieczników i wkładek topikowych, główek bezpiecznikowych, tabliczek, drzwiczek; 3) wymiana uszkodzonych elementów linii napowietrznych oświetleniowych, w tym przewodów i usuwanie zwarć w liniach oświetleniowych; 4) zabezpieczenie uszkodzonych przez osoby trzecie urządzeń sieci oświetlenia ulicznego, np. w wyniku kolizji drogowych; 5) malowanie skrzynek słupowych, wysięgników i skorodowanych słupów stalowych, (jeden raz na 2 lata sukcesywnie), zgodnie z harmonogramem konserwacji przedstawionym przez Wykonawcę; 6) czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych, (raz do roku sukcesywnie), zgodnie z harmonogramem konserwacji przedstawionym przez Wykonawcę; 7) przegląd elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (dwa razy w roku - sukcesywnie); 8) usuwanie awarii w liniach i oprawach; 9) wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów natężenia oświetlenia wraz z protokołami (raz w roku - sukcesywnie), zgodnie z harmonogramem konserwacji przedstawionym przez Wykonawcę; 10) pionowanie pochylonych słupów stanowiących własność gminy Brwinów (w przypadku zgłoszenia awarii – w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia); 11) wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego w przypadku wrastania w punkt świetlny (z wywózką i utylizacją) - w przypadku zgłoszenia awarii – w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia; 12) bieżąca kontrola stanu technicznego elementów sieci oświetlenia dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz stanu sprawności oświetlenia w porze załączania, tj. w godzinach wieczornych i nocnych; 13) dokonanie odczytów liczników energii elektrycznej w SON/SOK (162 punkty pomiarowe energii elektrycznej) z ewentualną korektą ustawień zegarów astronomicznych (raz w miesiącu); 14) staranne prowadzenie rejestru wskazań poszczególnych liczników energii elektrycznej zużytkowanej na oświetlenia uliczne i drogowe na koniec każdego miesiąca i analizowanie pod kątem sprawdzenia prawidłowości zużycia energii w odniesieniu do mocy zainstalowanych opraw wraz z wnioskiem o wprowadzenie korekt mocy umownej, jeśli zajdzie taka potrzeba; 15) współpraca z PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny w Pruszkowie w zakresie funkcjonowania oświetlenia; 16) zatrudnianie do wykonywania czynności konserwacji osób posiadających odpowiednie kompetencje (uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji i dozoru) do nadzorowania i wykonywania usług w zakresie j.w.; 17) prowadzenie robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody; 18) utylizacja wymienionych elementów sieci oświetleniowej i źródeł światła we własnym zakresie z przedstawieniem protokołu utylizacji. 2.1.Czas usuwania awarii i napraw istniejącego systemu oświetlenia nastąpi zgodnie z załącznikiem nr 1A do oferty. 2.2. Wykaz punktów pomiarowo-rozliczeniowych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.1. Sposób realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy /załącznik nr 5 do SIWZ/. 3.2. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego usługi. 4. Na podstawie art. 36a ust. 2 pkt.1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę – konserwacji i naprawy sieci oświetlenia ulicznego, pomiarów eksploatacyjnych istniejących instalacji oświetlenia ulicznego. 5.1. Na podstawie art. 29 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace konserwacyjne na liniach energetycznych NN wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych do 1kV. 5.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 5.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 5.2., b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 5.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 3.1. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 5.7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 5.1.-5.6, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 5.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 5.1-5.4, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do kwoty netto 52 562,02 złotych (do 10% wartości zamówienia podstawowego) polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brwinów - ewentualne rozszerzenie zamówienia o dobudowane nowe punkty świetlne w latach 2018-2020. Na zamówienia podobne zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 i ust. 1 a ustawy Pzp
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.