Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: „Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych, chodników oraz ciągów pieszych w...

Przedmiot:

„Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych, chodników oraz ciągów pieszych w sezonie zimowym 2017 - 2018 na terenie miasta Starachowice”

Data zamieszczenia: 2017-11-20
Zamawiający: Gmina Starachowice
Krajowy numer identyfikacyjny 291009892
ul. ul. Radomska  45
27-200  Starachowice
państwo Polska
tel. +48412738275
e-mail zamowienia@starachowice.eu
faks +48412738275.
Adres strony internetowej (url): http://starachowice.eu/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików
które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Starachowice
Kwota: 685,027 PLN
Data udzielenia: 2017-11-08
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych, chodników oraz ciągów pieszych w sezonie zimowym 2017 - 2018 na terenie miasta Starachowice”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.62.2017.HE
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych, chodników oraz ciągów pieszych w sezonie zimowym 2017 - 2018 na terenie miasta Starachowice: Część I – Zimowe utrzymanie jezdni dróg gminnych. Część II – Zimowe utrzymanie chodników w strefie I. Część III – Zimowe utrzymanie chodników w strefie II. Część IV – Zimowe ręczne utrzymanie czystości i porządku na wybranych ciągach pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwana dalej SIWZ). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: Części I, II i III - czynności związane z obsługą piaskarek na samochodach ciężarowych, pługopiaskarek, ciągników, miniciągników, ładowarek; Część IV - czynności związane z wykonywaniem ręcznego odśnieżania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
 
Dodatkowe kody CPV: 90611000-3

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.