Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina

Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina

Data zamieszczenia: 2017-11-20
Zamawiający: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
Krajowy numer identyfikacyjny 000687563
ul. ul. Wiejska  2
38-610   Polańczyk
państwo Polska
tel. 134 692 118
e-mail urzad@esolina.pl
faks 13 4692321.
Adres strony internetowej (url): www.esolina.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Polańczyk
Kwota: 54,019 PLN
Data udzielenia: 2017-11-02
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WS.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina. Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ, aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi i przepisami, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne. Usługi będą każdorazowo wykonywane wg potrzeb Zamawiającego wyłącznie po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 4 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy, d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zadanie zostało podzielone na 5 części: Część Nr 1: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bereżnica Wyżna, Wola Matiaszowa, Berezka, Myczków. Część Nr 2: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Solina, Bóbrka, Myczkowce. Część Nr 3: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Górzanka, Rybne, Wołkowyja. Część Nr 4: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bukowiec, Terka , Polanki. Część Nr 5: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Zawóz, Werlas, Sakowczyk, Rajskie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku Nr 4 do SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ wzór umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
 
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.