Przedmiot: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina |
Data zamieszczenia: | 2017-11-20 |
Zamawiający: |
Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku Krajowy numer identyfikacyjny 000687563 ul. ul. Wiejska 2 38-610 Polańczyk państwo Polska tel. 134 692 118 e-mail urzad@esolina.pl faks 13 4692321. Adres strony internetowej (url): www.esolina.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Polańczyk |
Kwota: | 54,019 PLN |
Data udzielenia: | 2017-11-02 |
Treść: |
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WS.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2017-2018 w Gminie Solina. Poprzez zimowe utrzymanie dróg, należy rozumieć zespół działań mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie i docelowo likwidację utrudnień i zakłóceń ruchu wywołanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie zimowym (śliskość zimowa, opady atmosferyczne śniegu). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z najwyższą starannością zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ, aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi i przepisami, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, stosując materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne. Usługi będą każdorazowo wykonywane wg potrzeb Zamawiającego wyłącznie po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 4 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych (materiał uszorstniający - piasek) - posiadających stosowne aprobaty, atesty lub deklaracje zgodności oraz sprzętu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, b) z wykorzystaniem potencjału jakim dysponuje (praca ludzi i sprzętu), kierując się zasadami racjonalności ich wykorzystania, w sposób zapewniający przestrzegania przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, c) poprzez zabezpieczenie odpowiedniego zapasu materiału uszorstniającego (piasek) wystarczającego do prawidłowego utrzymania dróg w całym okresie obowiązywania umowy, d) poprzez pozostawanie w stałej gotowości oraz zapewnienie sprawnego technicznie sprzętu umożliwiającego prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zadanie zostało podzielone na 5 części: Część Nr 1: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bereżnica Wyżna, Wola Matiaszowa, Berezka, Myczków. Część Nr 2: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Solina, Bóbrka, Myczkowce. Część Nr 3: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Górzanka, Rybne, Wołkowyja. Część Nr 4: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Bukowiec, Terka , Polanki. Część Nr 5: Zimowe utrzymanie dróg w m-ci: Zawóz, Werlas, Sakowczyk, Rajskie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku Nr 4 do SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SIWZ wzór umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
|
© eurobudowa.pl 2004-2024