Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: „Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach...

Przedmiot:

„Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli”

Data zamieszczenia: 2017-11-22
Zamawiający: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Krajowy numer identyfikacyjny 47317005200000
ul. ul. Piotrkowska  173
90447   Łódź
państwo Polska
tel. 42 6384959
6384911
e-mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
faks 42 638-49-58.
Adres strony internetowej (url): www.zdit.uml.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Kwota: 16,780 PLN
Data udzielenia: 2017-11-09
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZDiT-DZ.3321.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a)Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta Łodzi do Budżetu obywatelskiego i zadań Rad Osiedli z podziałem na 2 części: Część 1 – Przejezdne Maratońska Zachód Przedmiotem zamówienia części 1 jest wymalowanie i oznakowanie pasów ruchu ułatwiających wykonanie manewru skrętu w lewo z ul. Maratońskiej w ul. Plocka, jak i z ul. Plocka w ul. Maratońską. Część 2 – Uspokojenie ruchu kołowego na ul. Krakowskiej Przedmiotem zamówienia części 2 jest: Wymalowanie i oznakowanie pasów ruchu ułatwiających wykonanie manewru skrętu w lewo z ulicy Krakowskiej w ul. Czołgistów oraz Rowerową b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: •Tomie I SIWZ : - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), - Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), • Tomie II SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia •Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy 2.Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, dla każdej z części zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób (dotyczy każdej części zamówienia), które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia. tj.: - w zakresie części 1, będą wykonywać wymalowanie pasów ruchu przy pomocy oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego; - w zakresie części 2, będą wykonywać wymalowanie pasów ruchu przy pomocy oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego; 3.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 2 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 1 i 2) , za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34928472-7
 
Dodatkowe kody CPV: 34992200-9, 45233221-4, 50230000-6, 50800000-3, 34924000-0

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.