Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa toalety publicznej z ogrodzeniem na zadaniu pn. „Rewaloryzacja Parku...

Przedmiot:

Budowa toalety publicznej z ogrodzeniem na zadaniu pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Zduńskiej Woli”

Data zamieszczenia: 2018-01-04
Zamawiający: Miasto Zduńska Wola
Krajowy numer identyfikacyjny 59842800000
ul. ul. Stefana Złotnickiego  12
98-220   Zduńska Wola
państwo Polska
tel. 43 825 02 00
e-mail urzad_miasta@zdunskawola.pl
faks 43 825 02 02.
Adres strony internetowej (url): www.zdunskawola.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduńska Wola
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa toalety publicznej z ogrodzeniem na zadaniu pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Zduńskiej Woli”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.97.2017.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zadanie obejmuje: 1.1. Budowę toalety publicznej wolnostojącej prostokątnej dwustanowiskowej z elementów prefabrykowanych z kompozytu betonowego wraz z podłączeniem do infrastruktury technicznej tzn. do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej (studni rewizyjnej przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej), istniejącego przyłącza wodociągowego oraz do elektroenergetycznego złącza kablowego. Odprowadzenie wody opadowej z dachu powierzchniowo na teren własny nieutwardzony. 1.2. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia i budowę ogrodzenia gabionowego wypełnionego łamanym kamienieniem granitowym w kolorze szarym o długości ok. 41,50 m. Zamówienie w swym zakresie nie przewiduje wykonania studzienki rewizyjnej (która została wykonana na wcześniejszym etapie robót) zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym. 2. Opis techniczny toalety publicznej: 2.1 Toaleta publiczna dwustanowiskowa w tym jedne stanowisko przystosowane dla osób niepełnosprawnych. 2.2. Posadowienie toalety prefabrykowanej przyjęto dla gruntów spoistych, średnio spoistych i twardo plastycznych. Woda gruntowa występuje poniżej poziomu posadowienia tj. ca 1,65 m ppt. Przed przystąpieniem do montażu należy wyrównać teren tj. usunąć warstwę ziemi. 2.3 Pomieszczenie techniczne - ogrzewane pomieszczenie techniczne z oddzielnym wejściem zewnętrznym z dostępem dla serwisu. 2.4 Ściany zewnętrzne z kompozytu betonowego o grubości 16 cm ocieplone styropianem EPS 70 o gr. 15 cm, stropodach z płyty żelbetowej grubości 10 cm z kompozytu betonowego płaski obudowany od spodu styropianem EPS 70 grubości 20 cm. Pokrycie dachowe – masa bitumiczna ułożona z minimalnym spadkiem w kierunku rury spustowej wewnętrznej do odprowadzenia wody deszczowej z dachu. Elewacja zewnętrzna wykończona farbą specjalną chemoutwardzalną (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia), 2.5 Ściany, stropodach i posadzka muszą spełniać wymagania izolacyjności cieplnej. Współczynnik przenikania ciepła U [W/(m2K)] dla ścian zewnętrznych nie większy niż 0,23 W/m2K, dla stropodachu nie większy niż 0,18 W/m2K. Dla podłogi współczynnik przenikania nie większy niż 0,26 W/m2K Toaleta musi mieć zapewnioną temperaturę wewnątrz nie niższą niż 16°C zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tj. Dz.U. z 2015, poz.1422 ze zm.). 2.6 Drzwi metalowe otwierane na zewnątrz, o współczynnik przewodzenia ciepła nie większym niż 1,5 W/m2K, otwór w świetle drzwi wejściowych do toalety dla osób niepełnosprawnych (szer. x wys.) 100x202 cm, do pozostałych pomieszczeń (szer. x wys.) 90x202 cm. Wszystkie profile drzwi wypełnić wysokiej klasy pianką poliuretanową. Drzwi wejściowe posiadają patentowany zamek i zworę elektromagnetyczną sterowaną przez elektroniczny sterownik drzwi, współpracujący z oświetleniem, wentylatorem, sygnalizacją stanu WOLNE/ZAJĘTE/NIECZYNNE, wewnętrznym panelem blokowania i otwierania drzwi, alarmem odblokowującym drzwi w przypadku jego użycia. 2.7. Pomieszczenie toalet nr 1 wyposażyć w wpusty kanalizacyjne podłogowe lub odwodnienia liniowe z syfonem z włączeniem do kanalizacji sanitarnej oraz armaturę czerpalną ze złączką do węża z podłączeniem do instalacji wody zimnej. 2.8 Toaleta dla osób niepełnosprawnych musi być dostosowane do wymagań osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: a) poziom podłogi wyniesiony +0,01m nad poziom chodnika, b) szerokość wejścia umożliwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim szerokości min. 0,9m, c) bezpieczne uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej, d) umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości, e) wolna przestrzeń wewnątrz pomieszczenia oparta na kole o średnicy min 150 cm, f) umieszczenie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich. g) toaleta wyposażona w przewijak dla dzieci. 2.10 Na elewacji toalety w widocznym miejscu winny zostać zainstalowane podświetlane LED piktogramy: nad stanowiskiem dla osób niepełnosprawnych: mężczyzny, kobiety, osoby niepełnosprawnej oraz kobiety z dzieckiem. Nad drugim stanowiskiem: mężczyzny i kobiety. 2.11 Ogrzewanie podłogowe elektryczne wszystkich pomieszczeń sterowane wbudowanym w pomieszczeniu technicznym termostatem. Regulacja temperatury za pomocą sterownika połączonego z czujnikiem temperatury w podłodze części przeznaczonej dla użytkownika, 2.12 W toaletach projektuje się zabudowanie przycisku „POMOC” koloru czerwonego w obudowie z przeszkleniem, 2.13 Nadajnik GSM z powiadamianiem za pomocą SMS-ów, 2.14 Stanowiska toalet (za wyjątkiem pomieszczenia technicznego) wyposażone w: a) muszle wiszące ze stali nierdzewnej, z automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Spłuczka zamontowana w pomieszczeniu technicznym. W pomieszczeniu nr 1 muszla dostosowana na potrzeby osób niepełnosprawnych. b) moduły umywalkowe w tym moduł umywalkowy w pomieszczeniu dla niepełnosprawnych przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Moduły wyposażone w bezdotykowy podajnik mydła, wody i ciepłego powietrza do suszenia rąk i ich wysuszenie (podawanie mydła i wody bezdotykowo, cyklicznie) – 2 szt.. c) nierdzewne, nietłukące się lustra – 2 szt. d) nierdzewne dozowniki papieru – 2 szt. e) poręcz dla niepełnosprawnych stałe naścienne ze stali nierdzewnej – 1 szt. f) poręcz dla niepełnosprawnych ruchome naścienne ze stali nierdzewnej – 2 szt. g) pojemnik na śmieci ze stali nierdzewnej – 2 szt., h) czasowy ogranicznik przebywania w toalecie – z cyfrowym wyświetlaczem upływającego czasu. Po upływie zadanego czasu zamek drzwi się odblokowuje a tym samym zwalnia się dostęp do stanowiska. i) automatyczna wentylacja mechaniczna po zakończeniu użycia toalety. j) panel wrzutowy na monety z wyświetlaczem z możliwością ustawienia każdej wielkości wrzutowej nominału: 10gr., 20gr., 50gr., 1,00zł., 2,00zł., z informacją o sumie wrzuconych monet do wielkości żądanej lub ustawienia bezpłatnego korzystania. Dostęp do kasetki na monety wyłącznie od strony pomieszczenia technicznego. k) czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia. l) graficzne oznaczenie funkcji użytkowych wewnątrz pomieszczenia. m) automatyczny odświeżacze powietrza – 2 szt.. n) przycisk alarmu (wezwanie pomocy) zintegrowany z systemem GSM. Uruchomienie przycisku spowoduje odblokowanie zamka drzwi wejściowych, uruchomienie syreny zewnętrznej oraz wysłanie komunikatu SMS., o) wewnątrz toalety instrukcja użytkowania w 3 językach (polski, niemiecki, angielski). 2.15 Stanowiska toalet wyposażone w oświetlenie wewnętrzne włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych. Pomieszczenie techniczne wyposażone w oświetlenie wewnętrzne włączane włącznikiem ściennym. Pomieszczenie techniczne wyposażone dodatkowo w dwa gniazdka elektryczne serwisowe oraz miejsce poboru wody wraz z końcówką do zmywania podłogi. W pomieszczeniu technicznym zlokalizowany będzie przepływowy ogrzewacz wody, grzejnik elektryczny oraz rozdzielnia elektryczna, 2.16 Wszystkie pomieszczenia wyposażone w oświetlenie awaryjne włączające się w przypadku zaniku prądu, 2.17 Budynek wyposażony w wentylację. 3. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia i budowa ogrodzenia gabionowego. Rozbiórka ogrodzenia gabionowego o dł. ok. 41,50 m. Wskazane materiały z rozbiórki, Wykonawca przekaże na magazyn Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Parkowa 5 w Zduńskiej Woli. Budowa grodzenia gabionowego o szer. 30 cm. i długości ok. 41,50 m. Kosze gabionowe maja być spawane z poziomych ceowników zimnogiętych o wym. 20x8x2 mm oraz pionowych prętów Ø 4,8 mm i ocynkowane ogniowo oraz wzmocnione poprzecznymi stężeniami. Rozstaw ceowników co 20 cm, rozstaw pionowych prętów co 5 cm. Ściany kosza gabionowego skręcane śrubą zamkową ze stali nierdzewnej M6, wewnętrzne stężenia poprzeczne skręcane śrubą zamkową nierdzewną M5. Słupy stabilizacyjne ocynkowane min. 60x40x2,0 mm. Kosze gabionowe wyposażone w pokrywy o oczkach 5x20 cm (oczka nie większe niż wielkość kruszywa, którym będą wypełnione kosze gabionowe) połączone trwale z koszami zabezpieczające przed wyciąganiem kamieni z koszy. Słupy stabilizacyjne dla koszy o wysokości poniżej 2,1 m należy zabetonować na głębokość minimum 1 m. W przypadku koszy o wysokości powyżej 2,1 m należy zabetonować na głębokość 1,5 m. Fundament wykonać z betonu klasy C16/20. Kosze gabionowe wypełnione łamanym kamieniem granitowym w kolorze szarym z ręczną korektą (kamienie zakleszczają się ze sobą). Dokładny rodzaj kamienia i wielkość frakcji zostanie uzgodniona z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. Panele ogrodzeniowe wykonane z pionowych prętów o średnicy Ø 5 mm i poziomych ceowników o wym. 20x8x1,8 mm. Panele ocynkowane ogniowo i posiadające bezpieczne zakończenia. Panele ogrodzeniowe montowane do słupków za pomocą śrub zamkowych ze stali nierdzewnej i obejm. Słupki zamykane zaślepkami z tworzywa mrozoodpornego, Ocynk ogniowy – powłoka cynkowa zgodna z PN-93/E-04500 oraz EN ISO 1461. Podstawa wykonania robót. 1. Pozwolenie na budowę 2. Dokumentacja projektowa. 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Informacje dodatkowe. 1. Zamawiający informuje, że zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową i rozbudową. 2. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 3. Zakres zamówienia obejmuje również następujące obowiązki Wykonawcy: 3.1. przygotowanie i urządzenie placu budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, 3.2. sporządzenie protokołów badań, pomiarów, prób i sprawdzeń oraz odbioru instalacji i systemów powstałych w trakcie prowadzenia robót, w tym w zakresie wymaganym przez gestorów sieci oraz niezbędnych do skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. 3.3. wykonanie i przedstawienie na wezwanie wskaźników zagęszczenia gruntu oraz wszelkich innych badań wymaganych przez obowiązujące normy, w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego, nadzór autorski lub nadzór inwestorski, 3.4. przekazanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji podwykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działek, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, 3.5. przedstawianie na bieżąco atestów i certyfikatów na wbudowywane materiały (bezpośrednio przed wbudowaniem Wykonawca przedstawi do akceptacji przez nadzór inwestorski), 3.6. wykonanie dokumentacji powykonawczej z wszystkimi naniesionymi w toku budowy zmianami oraz z spisem zawartości poszczególnych teczek, 3.7. wywiezienie gruzu z rozbiórek oraz ziemi z wykopów - Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za zagospodarowanie oraz utylizację odpadów, 3.8. podjęcie wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami, 3.9. poniesienie kosztów wszelkich uzasadnionych prób i sprawdzeń, pozwalających na zbadanie jakości wykonanych robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, że materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymogi określone w przepisach prawa polskiego (posiadają aprobaty techniczne, certyfikaty, deklarację zgodności, atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej), 3.10. poniesienie kosztów związanych z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy, w szczególności koszty energii elektrycznej, wody oraz dojazdów do terenu budowy, 3.11. poniesienie kosztów wyłączeń sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (jeśli wystąpią), 3.12. pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego (jeśli wystąpią), 3.13. poniesienie kosztów obsługi geodezyjnej budowy, koszty odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej lub punktów określających granicę własności, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, której dwa egzemplarze należy przekazać Zamawiającemu, 3.14. poniesienie odpowiedzialności za wszelkie wykonane działania polegające na uszkodzeniu sąsiadujących obiektów budowlanych, instalacji na powierzchni jak i urządzeń podziemnych wykazanych w projekcie - Wykonawca poniesie koszty usunięcia powyższych uszkodzeń na podstawie operatu sporządzonego przez rzeczoznawcę, 3.15. opracowanie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 3.16. zabezpieczenie na swój koszt terenu prowadzonych robót, 3.17. doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów przyległych (rozjeżdżone trawniki itd.) po zakończeniu robót, 3.18. systematyczne prowadzenie prac porządkowych w rejonie placu budowy, w szczególności segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu, 3.19. zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, 3.20. zapewnienie bezpieczeństwa konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, 3.21. prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją, 3.22. w przypadku wystąpienia kolizji z infrastrukturą techniczną (sieci wod.–kan. kable energetyczne, telekomunikacyjne) znajdującą się na terenie budowy, na swój koszt i ryzyko uzgodnić sposób przebudowy i dokonać usunięcia kolizji oraz pokryć wszystkie koszty z tym związane, 3.23. zapewnienie na swój koszt i ryzyko nadzoru właścicielskiego gestorów sieci, jeśli wystąpi, 3.24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, w tym również za uszkodzenia sieci bądź instalacji znajdujących się na terenie budowy i drodze dojazdowej na terenie parku. 3.25. rozruch toalet oraz szkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi technicznej oraz sporządzenia instrukcji obsługi, którą Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 3.26. Wykonawca wykona prace w sposób nienarażający pobliskie drzewa i krzewy na uszkodzenia. Pień zabezpieczyć poprzez obłożenie deskami od ziemi do wysokości ~1,5 m, a w terenie przy pniu (w zasięgu korony drzewa ) nie wylewać lub składować materiałów chemicznych i budowlanych (zwłaszcza materiałów sypkich). 4. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 5.1. dokumentacji projektowej, 5.2. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 5.4. obowiązujących normach, z uwzględnieniem poniższych warunków: • przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na elementy wykończeniowe, • materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, • wykonawca zobowiązany jest ściśle przestrzegać instrukcji montażu wszelkich systemów stosowanych w wykonywanym obiekcie według instrukcji wydanych przez producentów poszczególnych systemów, • przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 1. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik nr 4 o SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w następujących terminach: - rozpocząć budowę po zawarciu umowy nie wcześniej niż od dnia 03 kwietnia 2018 roku. - zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 15 czerwca 2018 roku. 2. Zamawiający dodatkowo informuje, że zamówienie będzie wykonywane na terenie działki nr ewid. 254/14 obr. 7 przy ul. Dolnej, która jest przekazana Wykonawcy zadania „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Zduńskiej Woli” firmie ZIEL - BUD Wojciech Rukat z siedzibą ul. Mehoffera 122, 03-158 Warszawa. Powyższy Wykonawca jest zobowiązany do przekazania terenu Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie. Przekazanie terenu nastąpi przy współudziale Zamawiającego. Wykonawca zadania firma ZIEL - BUD Wojciech Rukat wykonał w ramach realizowanego zadania: - złącze kablowe typu ZK-2/R do zasilania toalety, - przyłącze kanalizacji sanitarnej Ø 160 mm, - przyłącze wodociągowe Ø 32 mm, - studzienkę instalacyjną wod-kan. Obecnie w trakcie realizacji jest budowa przyłącza elektroenergetycznego wraz ze złączem ZK-2/R. 6. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty budowlane, d) roboty instalacyjne, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ust. 1 niniejszego paragrafu czynności. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
 
Dodatkowe kody CPV: 45215500-2, 45100000-8, 34928200-0, 45300000-0

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.