Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: WYMIANA PODBITKI I REMONT TORU JEZDNEGO WRÓT BUDYNKU Nr 49 W POLSKIEJ NOWEJ WSI

Przedmiot:

WYMIANA PODBITKI I REMONT TORU JEZDNEGO WRÓT BUDYNKU Nr 49 W POLSKIEJ NOWEJ WSI

Data zamieszczenia: 2018-01-05
Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000
ul. ul. Obornicka  126
50-984   Wrocław
państwo Polska
tel. 261 65 68 01
e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA PODBITKI I REMONT TORU JEZDNEGO WRÓT BUDYNKU Nr 49 W POLSKIEJ NOWEJ WSI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
71/V/WE/17/R
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wymiana części podbitki i remont toru jezdnego wrót budynku nr 49 w Polskiej Nowej Wsi. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z projektami i rysunkami stanowi dokumentację projektową służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji remontu i spełnia wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy PZP. 1.2 STAN ISTNIEJĄCY Typ obiektu - budynek magazynowy Adres obiektu - Polska Nowa Wieś Rodzaj zabudowy - wolnostojąca Ilość kondygnacji - 1 Numer działki - 1392/10; AM11, Polska Nowa Wieś Rok budowy - 1937r. Powierzchnia zabudowy - 3156m2 Kubatura - 40613m3 Budynek parterowy o wymiarach bryły głównej 41,75m x 72,90 m i wysokości ok. 15,5 m, niepodpiwniczony, który pierwotnie pełnił funkcje hangaru samolotowego – obecnie wykorzystywany jako bud. magazynowy. Układ konstrukcyjny podłużny, przekryty kratownicami stalowymi o długości ok. 74,0 m i wysokości ok. 7,5 m, wielospadowymi na stalowych słupach obmurowanych pilastrami z cegły pełnej. Ściany osłonowe murowane z cegły pełnej, fundamenty żelbetowe monolityczne. Dach kryty papą na płytach cementowo trzcinowych, ułożonych na drewnianych łatach i krokwiach. W trakcie przeprowadzonych prac remontowych część płyt cementowo trzcinowych została zastąpiona deskowaniem. Od spodu połaci dachowej, przymocowane do łat i krokwi zostały płyty pilśniowe twarde gr. 1 cm, których część (ok. 35% powierzchni) została wymieniona z uwagi na niewłaściwy stan techniczny. Wejście do budynku stanowią wrota składające się z 18 elementów bramowych o wymiarach ok. 4,0 x 7,0 m każdy, przesuwanych na rolkach po stalowej szynie, umożliwiających po ich rozsunięciu do kieszeni bocznych uzyskanie otworu o szerokości w świetle ok. 72,0 m. Obecny stan techniczny stalowej szyny uniemożliwia użytkowanie wrót. Jej wymiana wiąże się z koniecznością rozbiórki i wykonania nowego fundamentu na którym jest osadzona. 1.3 ZAKRES STOSOWANIA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Specyfikacja Techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.4 ZAKRES ROBÓT UJĘTYCH W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem wymiany uszkodzonej podbitki oraz remontem toru jezdnego wrót budynku nr 49 w Polskiej Nowej Wsi. Branża budowlana: 1. Demontaż istniejącej podbitki z płyt pilśniowych na 65 % - tj. ok. 2025 m2, powierzchni przekrycia dachowego. 2. Montaż nowej podbitki z płyt HDF na 65 % - tj. ok. 2025 m2, powierzchni przekrycia dachowego z jednostronnym, dwukrotnym pokryciem płyt środkiem zabezpieczającym przed ogniem i czynnikami biologicznymi. 3. Demontaż toru jezdnego wrót budynku, rozbiórka fundamentu toru jezdnego. 4. Wykonanie nowego toru jezdnego wrót wraz z nowym fundamentem i odwodnieniem liniowym. Branża elektryczna: 1. Demontaż i ponowny montaż linii świetlnych kolidujących z pracami związanymi z wymianą podbitki. 1.5 OKREŚLENIA PODSTAWOWE Określenia podstawowe podane w niniejszej specyfikacji technicznej są zgodne z określeniem obowiązujących Polskich Normach i S.T oraz „Wymaganiami ogólnymi” 1.6 PRACE TOWARZYSZĄCE I ROBOTY TYMCZASOWE: Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w przedmiarach, w szczególności: - transport, składowanie oraz utylizacja odpadów gruzu i ziemi; - utrzymanie i likwidacja placu budowy; - utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami; - działania ochronne zgodnie z warunkami BHP; - wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi. Wymienione roboty nie podlegają oddzielnej zapłacie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-7
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.