Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Bielicach

Przedmiot:

Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Bielicach

Data zamieszczenia: 2018-01-08
Zamawiający: Gmina Biesiekierz
Krajowy numer identyfikacyjny 33092053500000
ul. Biesiekierz  103
76039   Biesiekierz
państwo Polska
tel. 94 31 80 310
e-mail zp@biesiekierz.eu
faks 94 31 80 940.
Adres strony internetowej (url): www.bip.biesiekierz.eu
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Biesiekierz
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Bielicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
UG.SR.271.1.15.2017.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Projekt jest dofinansowany w 70% przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu Rozwoju Szkolnej Infrastruktury Sportowej. 1.Przedmiotowe zamówienie obejmuje budowę sali gimnastycznej o wymiarach boiska 12x 24 m, wysokości netto 7,2 m, z zapleczem szatniowo-sanitarnym, pomieszczeniami magazynowymi i technicznymi wraz z łącznikiem – budynkiem parterowym niepodpiwniczonym dla Szkoły Podstawowej w miejscowości Stare Bielice, działka nr 166/6, w zakresie: 1) robót budowlanych, obejmujących w szczególności: a) roboty ziemne, b) fundamenty, c) ściany nadziemia – zewnętrzne i konstrukcyjne, d) elementy konstrukcyjne, e) konstrukcję stalową dachu, f) konstrukcję drewnianą i pokrycie, g) ścianki działowe, h)stolarkę okienną i drzwiową,i) tynki i oblicowania wewnętrzne, j) podłoża i posadzki, k) malowania wewnętrzne, l) elementy kowalsko – ślusarskie, m) elewację, n)roboty zewnętrzne; 2) robót budowlanych obejmujących łącznik, w szczególności: a) roboty ziemne, b) fundamenty, c) posadzki, d) konstrukcję i obudowę ścian i dachu; 3) wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej, c.o., c.t. i ogrzewania podłogowego, obejmujących w szczególności: a) instalacja wodociągowa, b) instalacja kanalizacji sanitarnej, c) instalacja centralnego ogrzewania, d) instalacja ciepła technologicznego, e) ogrzewanie podłogowe – łącznik, f) wentylacja mechaniczna; 4) robót elektrycznych, w szczególności: a) włączenie do istniejącej instalacji, b) zasilanie gniazd i urządzeń, c) instalacja oświetleniowa, d) pomiary; 5) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Koszalinie. 2. Materiały uzyskane z rozbiórki istniejącego ogrodzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowej stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, w skład której wchodzą:  projekt budowlany,  przedmiar robót,  STWiORB. UWAGA: Podłoga w sali gimnastycznej, ujęta na przekroju przez salę rys. A/1 jako klepka gr.22mm o wymiarach 6x30cm z litego drewna winna być podłogą z klepek dębowych. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i służy zobrazowaniu skali robót budowlanych, ma one za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Zamawiający informuje, iż wyposażenie sali gimnastycznej stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania przetargowego, które Zamawiający ogłosi po zakończeniu realizacji robót budowlanych. W związku z powyższym Wykonawcy nie powinni ujmować w kalkulacji sprzętu sportowego. Analogiczna sytuacja dotyczy sprzętu ruchomego i mebli. 4. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy przekaże Wykonawcy protokolarnie teren budowy. 5. Przed rozpoczęciem robót, najpóźniej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca obowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót, który będzie podlegał akceptacji Zamawiającego na zasadach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 9. Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 10. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe, nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami,wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną oraz umową. 12. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót, 2)przedstawienia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób,które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę, 3)utrzymywania w trakcie realizacji robót terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania i usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych,zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, 4)wykonania na własny koszt tymczasowego doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, 5)wykonania i utrzymania niezbędnego zaplecza budowy, strzeżenia mienia znajdującego się na jej terenie oraz wykonania niezbędnego zabezpieczenia budowy, 6) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu realizacji zamówienia, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji i przekazania uporządkowanego terenu Zamawiającemu w terminie odbioru robót, 7) opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 8) udzielenia min. 5 – letniej rękojmi na przedmiot zamówienia. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu budowy i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacja przedmiotu zamówienia. 14. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i odpowiednio podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących prace budowlane, w szczególności: roboty budowlane polegające na robotach ziemnych, wykonaniu fundamentów, ścian nadziemia (zewnętrznych i konstrukcyjnych), elementów konstrukcyjnych, , dachu – konstrukcji i pokrycia, ścianek działowych, stolarki okiennej i drzwiowej, robotach w zakresie tynków i oblicowań wewnętrznych, podłoży i posadzek, malowania, elewacji, wykonaniu robót zewnętrznych. 15. Ustalenie wymiaru czasu pracy pracowników i liczby osób zatrudnionych pozostaje w gestii Wykonawcy. 16. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 17. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące stanowisko pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. 18. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego (faksem, emailem) udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę wskazanych w wykazie osób w terminie 3 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając zanonimizowane umowy o pracę, zaświadczenia świadczące o istnieniu umów o pracę lub oświadczenia tych osób, że pozostają w stosunku pracy. Anonimizacja nie dotyczy imienia i nazwiska pracownika, daty zawarcia umowy oraz rodzaju umowy o pracę. 19. W przypadku nie wywiązania się z obowiązku, o którym mowa w pkt 17 i 18, Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214210-5
 
Dodatkowe kody CPV: 45212222-8

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.