Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Utworzenie Centrum Przesiadkowego Koszalin – Wąwozowa w Koszalinie

Przedmiot:

Utworzenie Centrum Przesiadkowego Koszalin – Wąwozowa w Koszalinie

Data zamieszczenia: 2018-01-09
Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
Krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000
ul. ul. Gnieźnieńska  9
75736   Koszalin
państwo Polska
tel. 943 423 021
e-mail przetargi@mzk.koszalin.pl
faks 943 422 768.
Adres strony internetowej (url): www.mzk.koszalin.pl (zakładka przetargi)
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików
które nie są ogólnie dostępne:
www.mzk.koszalin.pl (zakładka przetargi)
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Centrum Przesiadkowego Koszalin – Wąwozowa w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
NO-LK-2210-28/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą Projekt nr RPZP.02.01.00-32-0013/16- Utworzenie Centrum Przesiadkowego Koszalin – Wąwozowa w Koszalinie realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj, zwanego dalej Projektem. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. 2. Wykonanie Przedmiotu zamówienia polega w szczególności na zaprojektowaniu, wybudowaniu, wyposażeniu, wykończeniu i oddaniu Zamawiającemu do użytkowania Centrum Przesiadkowego, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz zgodnie z: 1) Programem Funkcjonalno – Użytkowym zwanym dalej PFU stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Instrukcją dla Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Prawem Budowlanym; 4) zasadami wiedzy technicznej; 5) polskimi normami; 6) wskazaniami Nadzoru Inwestorskiego; 7) obowiązującymi przepisami a zwłaszcza przepisami BHP i przeciwpożarowymi, z oznakowaniem dróg ewakuacyjnych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej – wszystkie branże niezbędne do realizacji inwestycji w zakresie podanym w PFU wariant I – skrzyżowanie skanalizowane tj: a) wykonanie prac przedprojektowych; b) sporządzenie koncepcji; c) opracowanie projektu budowlanego; d) opracowanie projektu wykonawczego; e) opracowanie projektów tymczasowej organizacji; f) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z projektem sygnalizacji świetlnej umożliwiającej wpięcie do Inteligentnego Systemu Transportowego w Koszalinie; g) opracowanie projektów „małej architektury”; h) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; i) wykonanie dokumentacji powykonawczej; (Forma dokumentacji technicznej zgodnie z PFU – pkt. 1.4.2.) 2) wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w PFU, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; UWAGA: należy zabezpieczyć ciągłą pracę Stacji Paliw oraz Pętli Autobusowej; 3) wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną; 5) przygotowanie – uzupełnienie książek obiektu w imieniu Zamawiającego dla służb nadzoru budowlanego wraz z określeniem parametrów i instrukcji dalszego użytkowania dla przebudowywanego obiektu; 6) sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej; 7) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym w szczególności pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; 8) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt. od 1) do 7); 4.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.; 2) doprowadzenie wody i energii elektrycznej na teren budowy oraz zabezpieczenie łączności telefonicznej na własny koszt; Wykonawca zainstaluje, na własny koszt, podlicznik zużycia wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; 3) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne; 4) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg; 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych Przedmiotem Umowy; 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.); 7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót; 8) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót; 9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego; 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) wysoką jakość wykonania przedmiotu zamówienia; 3) należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 4) stosowane materiały; do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały posiadające dokumenty, dopuszczające dany materiał do stosowania w budownictwie; 5) ścisłą współpracę z wykonawcami realizującymi zlecenia Zamawiającego na podstawie odrębnych umów (np.: Nadzorem Inwestorskim). Z tego tytułu wykonawca nie może rościć o dodatkowe wynagrodzenie; 6) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień w celu realizacji przedmiotu umowy; 7) szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 8) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz terenu wokół budynku; 9) zapewnienie personelu budowy, posiadającego odpowiednie uprawnienia, wymaganych prawem budowlanym. 6. Przed przystąpieniem do wykonawstwa robót – projekt wykonawczy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 7. Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części robót podwykonawcom, wówczas jest zobowiązany do opracowania planu BIOZ oraz pełnienia roli koordynatora wobec podwykonawcy. 8. Roboty wykonane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 9. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 3.1. winien być wykonany etapami, zgodnie z harmonogramem zawartym w SIWZ: UWAGA: Zamawiający wykonał mapy do celów projektowych i pomiarów geodezyjnych do celów projektowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45232451-8, 45233120-6, 45233252-0, 45233129-9, 45233252-0, 45310000-3, 71320000-7, 71330000-0, 71420000-8

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.