Przedmiot: |
Przebudowa ul. Józefa Kościelskiego w Inowrocławiu |
Data zamieszczenia: | 2018-01-19 |
Zamawiający: |
Miasto Inowrocław Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000 ul. ul. F. D. Roosevelta 36 88100 Inowrocław państwo Polska tel. 523 555 250 e-mail zamowienia@inowroclaw.pl faks 523 555 233. Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Inowrocław |
Kwota: | 550,000 PLN |
Data udzielenia: | 2017-12-22 |
Treść: |
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Józefa Kościelskiego w Inowrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZZP.271.1.74.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Józefa Kościelskiego w Inowrocławiu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej – I etap, długości 160,35 m, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Stan istniejący: ulica Józefa Kościelskiego jest drogą gminną o nawierzchni tłuczniowej i bitumicznej; szer. nawierzchni bitumicznej 3,3-4,8m; na pozostałym obszarze jezdnia utwardzona tłuczniem gr. 20 cm. Teren pod względem konfiguracji jest płaski. Ulica Józefa Kościelskiego w obszarze przebudowy krzyżuje się z ul. Jesionową i ul. Szymborską. Istniejące uzbrojenie terenu: sieć energetyczna i oświetleniowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć gazowa oraz sieć teletechniczna. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) odtworzenie trasy i wyznaczenie punktów wysokościowych w terenie; 2) roboty ziemne, zgodnie z tabelą robót ziemnych; 3) wykonanie wykopów z wywozem na składowisko Wykonawcy wraz z utylizacją; 4) prace rozbiórkowe, w tym: nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm, nawierzchni jezdni z destruktu bitumicznego na podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm, nawierzchni tłuczniowej gr. 20 cm, nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej gr. 15 cm, nawierzchni zjazdu z płyt betonowych na podbudowie tłuczniowej gr. 15 cm, krawężników betonowych i obrzeży, wywóz gruzu z rozbiórki na składowisko wykonawcy wraz z utylizacją; 5) przebudowa jezdni o szerokości 6,0 m i długości 160,35 m, oznaczonej w dokumentacji projektowej jak niżej: a) typ A, konstrukcja: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa odsączająca z kruszywa gr. 15 cm, podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 20 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 3 cm, kostka betonowa szara gr. 8 cm, b) typ A1 (pas drogowy ul. Szymborskiej), konstrukcja: istniejąca nawierzchnia bitumiczna frezowana na gr. 8 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm; c) typ E (nawierzchnia tymczasowa), konstrukcja: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa odsączająca z kruszywa gr. 15 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 mm gr. 20 cm, warstwa destruktu bitumicznego o uziarnieniu 2/30 mm gr. 10 cm; 6) przebudowa chodników dla pieszych o szerokości 2,0 – 2,5 m, oznaczonych w dokumentacji projektowej jak niżej: a) typ D, konstrukcja: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa wyrównawcza z kruszywa gr. 10 cm, podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 10 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 3 cm, kostka betonowa, kolor szary gr. 6 cm, b) typ D1, konstrukcja: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa odsączająca z kruszywa gr. 15 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 3 cm, kostka betonowa, kolor szary gr. 6 cm; 7) budowa miejsc postojowych prostopadłych do jezdni o wymiarach 2,5 m x 4,5 m oraz 3,6 m x 4,5 m, oznaczonych w dokumentacji projektowej jako typ B, konstrukcja: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa odsączająca z kruszywa gr. 15 cm, podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 15 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 3 cm, kostka betonowa czerwona gr. 8 cm; 8) przebudowa zjazdów, oznaczonych w dokumentacji projektowej jako typ C, konstrukcja: podłoże gruntowe zagęszczone mechanicznie, warstwa odsączająca z kruszywa gr. 15 cm, podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 15 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 3 cm, kostka betonowa antracyt gr. 8 cm; 9) utwardzenie pobocza, oznaczonego w dokumentacji projektowej jako typ F, konstrukcja: warstwa wyrównawcza z kruszywa gr. 10 cm, warstwa mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 o uziarnieniu 0/63,0 mm gr. 15 cm i 0/31,5 mm gr. 8 cm; 10) wykonanie progu zwalniającego, oznaczonego w dokumentacji projektowej jako typ G, konstrukcja: warstwa podbudowy jezdni typ A, podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 0-7 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:3 gr. 3 cm, kostka betonowa czerwona gr. 8 cm; 11) ułożenie: krawężników, oporników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem; 12) przebudowa infrastruktury towarzyszącej, tj.: sieci kanalizacji deszczowej z przyłączami, sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy wodociągowych; w przypadku braku pierścieni odciążających na istniejących studniach rewizyjnych istniejącej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zlokalizowanych w pasie drogowym należy studnie te wyposażyć w pierścienie odciążające w klasie obciążenia D-400; 13) usunięcie kolizji sieciowych; 14) istniejącą sieć energetyczną, oświetleniową i teletechniczną zabezpieczyć rurami osłonowymi; 15) regulacja wysokościowa i sytuacyjna wszystkich naziemnych i podziemnych elementów istniejącego uzbrojenia terenu, tj.: skrzynek wodociągowych i gazowych, studzienek kanalizacyjnych, rewizyjnych, teletechnicznych i elektrycznych; 16) plantowanie terenu w pasie drogowym z humusowaniem i obsianiem trawą; 17) oznakowanie drogowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45233252-0, 45233200-1, 45231110-9, 34922100-7
|
© eurobudowa.pl 2004-2024