Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i posadowieniem...

Przedmiot:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i posadowieniem pomnika Płk. Ryszarda Kuklińskiego w Krakowie.

Data zamieszczenia: 2018-02-18
Zamawiający: Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego
Krajowy numer identyfikacyjny 120970843
ul. Narciarska  2H/1
31-579  Kraków
państwo Polska
tel. +48602250277
e-mail pcpach@pcpach.krakow.pl
faks .
Adres strony internetowej (url): www.plk-kuklinski.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i posadowieniem pomnika Płk. Ryszarda Kuklińskiego w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Znak sprawy: 1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji związanej z budową pomnika dedykowanego Pułkownikowi Ryszardowi Kuklińskiemu zlokalizowanego w Krakowie na Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego. Znak sprawy: 1/2018. 2. Zamówienie współfinansowane jest ze składek i darów oraz ze środków publicznych przekazanych przez Prezydenta Miasta Krakowa i Marszałka Województwa Małopolskiego. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.1 wykonanie robót ziemnych, instalacyjnych, fundamentowych, montażowych 3.2 dostawy i montaż materiałów i elementów oraz urządzeń, 3.3 prace elektryczne związane między innymi z oświetleniem i iluminacją obiektu, 3.4 współpraca i koordynacja robót oraz dostaw i prac montażowych, 3.5 współpraca przy odbiorze, załadunku, transporcie, rozładunku i montaż dostaw inwestorskich, tj. elementów składających się na obiekt architektoniczny pomnika – Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka, wraz z wykonaniem niezbędnych robót im towarzyszących, 3.6 zagospodarowanie i uporządkowanie terenu, 3.7 wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 3.8 wykonywanie robót zgodnie z ustalonym harmonogramem. 4. Zamawiający informuje, iż niezbędnym dla realizacji niezbędnych robót budowlanych, w tym dostaw i usług wymaganych do ich wykonania, a objętych zakresem przedmiotu zamówienia jest zapoznanie się i wykorzystanie szczegółowego opisu Zadania Inwestycyjnego zwanego zamiennie w dalszej części SIWZ Inwestycją, który zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, czyli dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), jak i przedmiar na stronie www.plk-kuklinski.pl 3.2. Zamawiający zaznacza i podkreśla, iż załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 3.3. Zamawiający informuje, iż przewiduje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto (z VAT) w wysokości 510.000,00 zł. 3.4. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 31.01.2018r. o godz. 12:00. Spotkanie przed wejściem do Pałacu Wołodkowiców Krakowie, wejście boczne od strony budynku dworca (budynek wynajmowany przez Pocztę), przy Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego (tel. do osoby kontaktowej 602-250-277). 3.5. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w zakresie do 100% wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania dla zamówienia podstawowego. Zakres prac powtarzających może obejmować w szczególności roboty budowlane, montażowe i instalacyjne wraz z dostawami związane z kolejnymi pracami inwestycyjnymi i zagospodarowaniem terenu w miejscu posadowienia pomnika i w bezpośrednim jego otoczeniu. 3.6. Zamawiający zaznacza, iż w związku z krótkim terminem realizacji zamówienia oraz możliwością niesprzyjających warunków pogodowych zaleca się Wykonawcy pracę w systemie dwuzmianowym, w tym również pracę w soboty. 3.7. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 3.8. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, ziemne, fundamentowe, murarskie, instalacyjne oraz montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, jak i porządkowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 108 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 4. Dodatkowe informacje i wymagania związane z realizacją zamówienia: 4.1 Zamówienie dotyczy II etapu budowy czyli wykonania robót budowlano – montażowych (zwanych dalej RBM), przygotowania posadowienia poprzez wykonanie fundamentów i instalacji oświetleniowej (iluminacji) oraz montaż przygotowanych wcześniej (etap I budowy) elementów pomnika określanych umownie w projektach budowlanym i wykonawczym: łuk, mur, obelisk i ścieżka. 4.2 Zamówienie objęte jest również pozwoleniem, które wydał Wojewódzki Konserwator Zabytków, zawartym w projekcie budowlanym na str. 132, Pozwolenie Nr 879/14 z 18 IX 2014 r. i (nowe) nr 525/17 z 05 V 2017 r. oraz nr 474/17 z 11 X 2017 r. 4.3 Inwestorem operacyjnym wraz z czynnościami nadzoru budowlanego i koordynacji jest Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego (SRK), reprezentowane przez: prezes Henryk A. Pach tel. 602 25-02-77 i inspektor nadzoru, mgr. inż. Michał Pach tel. 601 43 04 64. Nadzory autorskie: – konstruktorski GSBK mgr inż. Mariusz Szefer tel. 506 10 28 00, – elektryczny z iluminacją mgr inż. Jan Wachacki ES-System tel. 603 63 75 08, – artystyczno – architektoniczny prof. dr Czesław Dźwigaj ART-MEA tel. 602 58 75 82. Obsługa archeologiczna Anna Tyniec tel. 693 421 756. 4.4 Wykonawcami – dostawcami (dalej Dostawcami) elementów art.-architektonicznych pomnika: Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka oraz uczestnikami prac montażowych tych części pomnika na placu budowy są: 4.4.1 Łuk – Treko Laser sp. z o.o. (TL), Skawina, ul. Hałacińskiego 10, prezes Jerzy Wodnicki, tel. 607 98 52 52 4.4.2 Mur – Art Mea s.j. (AM), Rząska, ul. Krakowska 81, prof. Czesław Dźwigaj, tel. 602 58 75 82 4.4.3 Obelisk i Ścieżka – AM oraz Metalodlew S.A., teren huty Arcelor Mittal, brama nr 2, ul. Mrozowa, Kraków: v-prezes Zbigniew Sierant 691 40 89 27 i kierownik Waldemar Pietras tel. 607 61 62 25 4.4.4 Kontakt z dyrektorem technicznym „Galerii Krakowskiej” – Tomasz Polek tel. 668 196 496 lub 793 676 700 4.4.5 Pod ww. adresami i tel. mogą zainteresowani udziałem w przetargu umówić się celem obejrzenia elementów i konsultacji z dysponentem Pl. J.N-J. 4.5 Uwagi ogólne 4.5.1 Właściciel/dysponent placu („Galeria Krakowska” – dalej GK) wyznaczył czas wykonania RBM w planowanym okresie od 1 marca do 12 kwietnia 2018r. II etap czyli RBM odbywa się w trybie zamówienia publicznego poprzez przetarg organizowany przez Stowarzyszenie im. Płk. R. Kuklińskiego. Wobec ustalonego przez dysponenta terenu terminu wejścia w teren i czasu budowy umowa powinna być zawarta do 1 marca 2018r. Wyłoniony Wykonawca wykorzystuje czas do niezbędnych uzgodnień realizacyjnych z inwestorem operacyjnym SRK, GK i dostawcami elementów (Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka) oraz uzgadnia z dostawcami wykonawczy harmonogram robót. Harmonogram winien być uzgodniony i podpisany wraz z umową z uwzględnieniem niniejszych wskazań i informacji. 4.5.2 Harmonogram winien precyzować orientacyjnie (z dokładnością do 2 dni) terminy dostaw, scalania i montażu docelowego elementów Dostawców. Wyłoniony Wykonawca RBM przejmuje plac budowy w zakładanym terminie 1 marca 2018 r. i dokonuje zagospodarowania placu budowy wraz z jej rozpoczęciem. Z uwagi na okresowe potrzeby technologiczne na placu budowy jego ogrodzenie winno być przesuwne (przestawne), a sama powierzchnia do celów organizacyjnych może być okresowo powiększana. 4.6 Szczegóły kooperacyjne do zaplanowania organizacji robót: 4.6.1 ŁUK powinien być pierwszym dostarczonym, zmontowanym i posadowionym elementem kompozycji pomnika. Jest jedynym elementem którego scalanie (dwóch części) przed montażem – posadowieniem docelowym na fundamencie – z powodu ograniczeń drogowych-transportowych – zostanie przez Dostawcę (TL) wykonane na placu budowy. Dostawa ŁUKU (organizacja transportu: TL we współpracy z UMK i Policją) winna nastąpić najpóźniej po wylaniu jego fundamentu. Ponieważ wielkogabarytowy transport ze Skawiny nastąpić może tylko w nocy, niezbędne jest dodatkowe oświetlenie placu budowy na przyjęcie tej dostawy. Przy odbiorze dostawy oraz później przy montażu łuku na fundamencie konieczny dźwig kołowy o udźwigu 10-15 t. i wysięgu do 15-20 m. TL w ciągu 5-7 dni scali ŁUK w okresie dojrzewania betonu fundamentu ŁUKU (minimum 14 dni, wystarczające do posadowienia konstrukcji Łuku) lub wcześniej (zaraz po ogrodzeniu pl. bud.). W tym czasie winno także nastąpić przygotowanie i montaż przez Wykonawcę konstrukcji wsporczej (rusztowanie systemowe, podpora) niezbędne przez kolejne minimum 7 dni po wypełnieniu wewnętrznym betonem (ok. 1m3) wewnętrzną rynną trzonu ŁUKU, co następuje po jego posadowieniu na fundamencie. Konstrukcję wsporczą ŁUKU należy oprzeć na gruncie tak, by nie blokowała innych robót fundamentowych, tras kanalizacji kablowej i przygotowawczych dla montażu elementów iluminacji. 4.6.2 MUR, OBELISK i ŚCIEŻKA zostaną dostarczone do montażu i zainstalowane (ustawione) na fundamentach przez ekipę AM (prof. Dźwigaj) z pomocą sprzętu (dźwigu) Wykonawcy. (Najcięższa płyta MURU do 2,8 t.) Należy przewidzieć miejsce zmagazynowania przez 1-2 dni płyt składowych MURU na pl. bud. przed ich montażem docelowym w ich fundamentach. Łącznie czas zapotrzebowany przez Dostawcę (AM) do wykonania jego siłami montaż MURU: 3-4 dni. Montaż OBELISKU i ŚCIEŻKI AM wykona z chwilą dostawy z Metalodlew S.A. 4.6.3 Przesłanki do harmonogramu zostały ustalone przez: Treko Laser, Art.-Mea, inwestora operacyjnego (SRK) i nadzór autorski-konstruktorski GSBK reprezentowanych przez wskazane wyżej osoby oraz uzgodnione z dysponentem Pl. Jana Nowak-Jeziorańskiego, dyrektorem technicznym „Galerii Krakowskiej” – p. Tomasz Polek 793 676-700 lub 668 196-496. Tyczenie obrysu i głównych punktów placu budowy oraz reper roboczy wykonane i oznakowane – geodeta Wojciech Hofman tel. 600 37 72 47. 4.6.4 ILUMINACJA LED. Do harmonogramu ogólnego budowy wymagane jest gwarantowane przez dostawców Wykonawcy oświadczenie o dysponowaniu elementami iluminacji: oprawami LED 39,6W i reflektorami LED w określonym czasie budowy celem ich zainstalowania. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do dnia 15 maja 2018r. liczonym od dnia zawarcia umowy, przy czym zakończenie robót budowlanych powinno nastąpić do dnia 12.04.2018r. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów szczegółowych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy szczegółowe plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie szczegółowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy szczegółowe i zestawienia materiałów wraz z opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 9. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, jak i na pozostałe wyposażenie i urządzenia (chyba że standardowy okres gwarancji udzielony przez producenta/ów jest dłuższy), liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji instalacji i zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów. Bieżąca konserwacja dotyczy wszystkich instalacji i urządzeń, i obejmuje w szczególności wymianę elementów (w tym też materiałów eksploatacyjnych takich jak źródła światła i inne które mają wpływ na ich niezawodne funkcjonowanie), okresowe próby, pomiary itp. w okresie gwarancji. Bieżąca konserwacja i serwisowanie dotyczy w szczególności instalacji i urządzeń elektrycznych oraz iluminacji, tzn. przeglądu urządzeń i badania kontroli w okresie gwarancyjnym. Przeglądy winny być przeprowadzane zgodnie z zaleceniami, lub wymaganiami producentów określonymi w kartach gwarancyjnych, instrukcjach eksploatacji i innych dokumentach, bądź w okresach wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku braku takich wskazań co najmniej co 6 miesięcy. 10. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 11. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 13. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45212314-0, 45262210-6, 45311000-0, 45311000-3, 45111291-4

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.