Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i...

Przedmiot:

Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i rowerowe wraz z budową kładki i oświetlenia w Kruszwicy przy ulicy T. Kościuszki z projektu pn. Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kruszwica

Data zamieszczenia: 2018-02-20
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Krajowy numer identyfikacyjny 9235077700000
ul. ul. Nadgoplańska  4
88150   Kruszwica
państwo Polska
tel. 523 515 010
e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl
faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Kruszwica
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i rowerowe wraz z budową kładki i oświetlenia w Kruszwicy przy ulicy T. Kościuszki z projektu pn. Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kruszwica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PIFZ-Z.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania budowy ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kruszwica w zakresie przebudowy ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i rowerowe wraz z budową kładki i oświetlenia w Kruszwicy przy ul. T. Kościuszki. Odcinek objęty zadaniem obejmuje swym zakresem istniejący ciąg pieszorowerowy znajdujący się po obu stronach drogi krajowej nr 62 oraz teren wokół wschodniego przyczółka mostu drogi krajowej nad jeziorem Gopło. Ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,5 m od strony południowej i 2,0 m od strony północnej drogi krajowej z każdej ze stron mostu kończy się schodami prowadzącymi na przyległe do drogi krajowej chodniki. W obrębie wejść na chodnik brak przejścia dla pieszych, a niewielka szerokość chodnika przy drodze krajowej zagraża bezpieczeństwu pieszych. W obrębie przyczółka znajduje się stożek umocniony sześciokątnymi płytami betonowymi oparty u podstawy na murze oporowym oddzielającym jezioro Gopło od przyczółka oraz nieumocniony nasyp ziemny obsiany trawą. Na obszarze objętym zadaniem, w obrębie planowanego ciągu pieszorowerowego występują drzewa kolidujące, od strony południowej mostu, z planowanym ciągiem. W obrębie analizowanego odcinka znajdują się następujące urządzenia infrastruktury technicznej: sieć elektroenergetyczna, sieć wodociągowa. W podłożu gruntowym terenu inwestycji zalegają głównie grunty zastoiskowe i bagienno-zastoiskowe o zróżnicowanych miąższościach i uwarstwieniu. Są to głównie piaski próchniczne, namuły i gytie, oraz gliny piaszczyste i piaski gliniaste, a głębiej piaski. W podłożu opiniowanego terenu inwestycji poziom wody gruntowej (występującej gruntach wodoprzepuszczalnych - piaskach i piaskach próchnicznych) odpowiada poziomowi lustra wody w jeziorze Gopło i układa się na rzędnej ok. 76,2 m n.p.m. Powyższe założenia ustalono na podstawie wykonanych badań w wybranych punktach. W przypadku natrafienia na etapie realizacji na lokalnie występujące warunki odmienne od założonych do projektowania należy zweryfikować przyjęte rozwiązania mając na uwadze przede wszystkim uzyskanie wymaganej nośności podłoża oraz zapewnienie warunku mrozoochronności konstrukcji. Projektuje się połączenie ciągów pieszo-rowerowych, rozdzielonych drogą krajową nr 62, poprzez poprowadzenie trasy ciągu pieszo-rowerowego, pod mostem drogowym nad jeziorem Gopło pomiędzy podporą mostu a przyczółkiem mostu. W celu poprowadzenia trasy pod mostem i uzyskania pełnowymiarowej skrajni projektuje się wykonanie kładki posadowionej na palach (zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym branży mostowej). Niezbędnym jest wycinka drzew rosnących na trasie projektowanego ciągu. Od strony północnej projektuje się wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 2,5 m i nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej koloru czerwonego. Na kładce w obrębie mostu, której użytkowa szerokość będzie wynosiła 2,5 m odbywać się będzie ruch pieszy i rowerowy na całej jej szerokości. Od strony południowej projektuje się wykonać zespolone ze sobą: ścieżkę rowerową o szerokości 2,0 m i nawierzchni z betonowej kostki bezfazowej czerwonej oraz chodnik o szerokości 1,5 m i nawierzchni z kostki betonowej szarej. Obramowania ścieżki i chodnika, projektuje się wykonać obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem z betonu. Od strony południowej, na odcinku przebiegu trasy w nasypie, projektuje się umocnienie skarpy geokratami z obsianiem trawą. Projektowane pasy zieleni z obsianiem trawą. Odwodnienie nawierzchni ścieżki rowerowej i chodnika powierzchniowo na przyległe tereny zielone za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych. Na odcinku objętym opracowaniem planuje się wykonać przepust pod projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym w celu zachowania odpowiedniego odpływu wód opadowych. Przepust wykonać z rury z PHED o średnicy 400 mm z umocnieniem wlotu i wylotu narzutem kamiennym na podkładzie z betonu. W zakresie branży mostowej zaprojektowano kładkę jednoprzęsłową o rozpiętości 15,0m i szerokości w świetle balustrad 2,50 m. Dźwigary stalowe przęsła oparte zostały na przyczółkach żelbetowych. Przyczółki posadowiono pośrednie na palach wbijanych. Pomost kładki zaprojektowano z bali drewnianych z drewna sosnowego impregnowanego ciśnieniowo. Balustrada stalowa o wysokości 110cm. Obiekt oparty jest na czterech (po dwa na każdą stronę) stalowych łożyskach przegubowych nieprzesuwnych, poniżej których zaprojektowano podpory kratowe po jednej na każdym brzegu. Zaprojektowano posadowienie pośrednie na mikropalach np. firmy Titan. Obiekt oparty jest na łożyskach elastomerowych przegubowych stałych, przesuwnych i jednokierunkowo nieprzesuwnych. Zaprojektowano balustrady stalowe wysokości 110cm. Pochwyt z C80x45x6mm, słupki z rury kwadratowej 80x80x5 szczeblinki z płaskowników gr.8mm. Pomost zaprojektowano z drewna sosnowego C30 bale gr.5cm i szerokości 15cm. Bale oparte do belek podłużnych drewnianych mocowanych do konstrukcji stalowej przęsła za pomocą śrub M12 kl.4.8 z płaskim łbem zagłębionym w belce. Zaprojektowano przyczółki żelbetowe połączone z podporą rurową. Z przyczółków zostały wykonstruowane skrzydełka żelbetowe. W zakresie branży elektrycznej zaprojektowano: a) słupy parkowe aluminiowe o wysokości 3m b) oprawa oświetleniowa CORONA LITE LED 35W, IP66 c) fundament F75/200. Projektuję się montaż 5 szt. latarń (typ słupa, oprawy jak wyżej) wzdłuż kładki drewnianej, poza balustradą. W związku z tym należy przewidzieć specjale konstrukcje do montażu latarń - wydano wytyczną do branży konstrukcyjnej. Kable na całej długości kładki prowadzić w rurze osłonowej Arota DVK 50, przymocowane do jej konstrukcji. Przedmiotowa przebudowa wymusza konieczność wycinki istniejącego zadrzewienia kolidującego z planowana inwestycją w wyniku czego podjęto działania zapewniające skompensowanie planowanej wycinki poprzez zastosowanie nasadzeń zastępczych zgodnie z planem zagospodarowania. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany „Budowa ścieżek rowerowych na terenie Miasta i Gminy Kruszwica. Obiekt: Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i rowerowe wraz z budową kładki i oświetlenia w Kruszwicy przy ulicy T. Kościuszki” opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Budowa ścieżek rowerowych na terenie Miasta i Gminy Kruszwica. Obiekt: Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i rowerowe wraz z budową kładki i oświetlenia w Kruszwicy przy ulicy T. Kościuszki” opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. c) Projekt stałej organizacji ruchu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie Miasta i Gminy Kruszwica. Obiekt: Przebudowa ciągów pieszo-rowerowych łączących istniejące ciągi piesze i rowerowe wraz z budową kładki i oświetlenia w Kruszwicy przy ulicy T. Kościuszki” opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt stałej organizacji ruchu natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego w obrębie prowadzonych prac na dotychczasowych zasadach. g) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. h) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. i) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. kostka brukowa, kratki kanalizacyjne, krawężniki, humus, hydranty, lampy oświetlenia ulicznego wraz z oprawami należy dostarczyć na składowisko Zamawiającego. j) Roboty prowadzone będą pod stałym nadzorem archeologicznym, zgodnie z warunkami uzgodnień. k) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. l) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy – prace drogowe 2) pracownik budowy – prace mostowe 3) pracownik budowy – prace elektryczne jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.