Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Dowóz pospółki wraz z rozplantowaniem na drogi gminne na terenie gminy...

Przedmiot:

Dowóz pospółki wraz z rozplantowaniem na drogi gminne na terenie gminy Rząśnik w 2018 roku

Data zamieszczenia: 2018-03-10
Zamawiający: Gmina Rząśnik
Krajowy numer identyfikacyjny 55066810800000
ul. ul. Jesionowa  3
07-205   Rząśnik
państwo Polska
tel. 29 59 29 260
e-mail przetargi@rzasnik.pl
faks 29 59 29 285.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rzasnik.pl
www.rzasnik.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Rząśnik
Kwota: 167,895 PLN
Data udzielenia: 2018-03-07
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz pospółki wraz z rozplantowaniem na drogi gminne na terenie gminy Rząśnik w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki o frakcji od 0-40 mm w ilości 7000 ton. Zamówienie obejmuje swoim zakresem załadunek, dowóz, rozładunek, rozplantowanie, profilowanie i zagęszczenie dowiezionego materiału na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego. Profilowanie nawierzchni drogi należy wykonać przy użyciu równiarki (oraz ewentualnie innego sprzętu uzupełniającego jeżeli zajdzie taka potrzeba) w taki sposób aby usunąć wszelkie nierówności i nadać jej właściwe pochylenie poprzeczne (od 2 do 5%, jednostronne lub daszkowe, zależnie od otoczenia). Z uwagi na zróżnicowany charakter dróg gruntowych, oraz różny stopień ich zniszczenia liczbę przejazdów równiarki należy dostosować do uzyskania docelowego profilu drogi. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia z materiału posiadającego atest lub certyfikat stwierdzający przydatność materiału do wbudowania zgodnie z obowiązującymi normami lub laboratoryjnego orzeczenia o jakości i przydatności kruszywa naturalnego na nawierzchnie drogowe. 2. Wyprofilowaną drogę należy następnie zagęścić walcem drogowym o masie min. 10 ton. 3. Jeżeli podczas prowadzenia robót uszkodzona zostanie jakakolwiek infrastruktura drogowa, Wykonawca niezwłocznie ją odtworzy. 4. Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca wykonania prac, określenie rodzaju prac i ich wielkość. Wykonawca wykona prace w ciągu 5 roboczych dni od daty otrzymania zlecenia. Zlecenia mogą być przesłane Wykonawcy fax-em, lub e-mail-em, bądź telefonicznie. 5. Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia oraz czasowego oznakowania prowadzonych robót na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z zasadami BHP. 6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 7. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z obowiązującymi normami, instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót. 9. W przypadku 3 krotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym (przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, lub niezgodnie z przedmiotem zamówienia, obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym bądź sztuką budowlaną. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przekazany do wiadomości Wykonawcy bądź sporządzony przy udziale Wykonawcy. 10. Rozliczenie za wykonane prace: 10.1. Faktury za wykonane roboty wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności wynosić będzie od 7 do 28 dni od daty ich złożenia, w zależności jaki termin Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty (7, 14, 21 lub 28 dni). 10.2. Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą zatwierdzone przez Zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia. 10.3. O zakończeniu prac Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego na piśmie (ew. fax-em bądź e-mail-em) lub telefonicznie oraz przekaże sporządzone zestawienie i obmiary wykonanych robót oraz atest lub certyfikat stwierdzający przydatność materiału do wbudowania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
 
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.