Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Małej”

Przedmiot:

Przebudowa dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Małej”

Data zamieszczenia: 2018-03-10
Zamawiający: Gmina Ropczyce
Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000
ul. ul. Krisego  1
39100   Ropczyce
państwo Polska
tel. (017) 2210550
e-mail ropczyce@intertele.pl
faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ropczyce
Kwota: 437,963 PLN
Data udzielenia: 2018-03-09
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Małej”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia pn. „Przebudowa dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Małej” jest wykonanie dachu na budynku głównym (dydaktycznym) Szkoły Podstawowej w Małej, zlokalizowanej na działce ewid. Nr 810/2 w Małej, gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Podstawowe dane budynku głównego (dydaktycznego): powierzchnia zabudowy – 695,00 m2, długość budynku – 52,03 m, szerokość budynku – 15,96 m, wysokość kalenicy od poziomu przy wejściu do budynku – 11,75 m. Jest to budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, przekryty stropodachem płaskim o spadku od 4,5o – 6,5o. Budynek jest wykonany w konstrukcji tradycyjnej murowanej z pustaków szczelinowych, cegły pełnej oraz silikatów. Stropy miedzykondygnacyjne wykonano z prefabrykowanych płyt kanałowych. Stropodach wykonano jako wentylowany przekryty płytami korytkowymi z pokryciem z papy. 3. W ramach zamówienia należy wykonać na budynku głównym szkoły w Małej nowy dach stromy wielopołaciowy o spadku połaci dachowych od 28o – 34o dostosowany do układu bryły budynku i rozmieszczenia bloków kominowo - wentylacyjnych, drewniany o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej ze słupkami, z pokryciem z blachy trapezowej T35 w kolorze ciemnobrązowym, dostosowanym do koloru dachu na części budynku, w której się mieści sala gimnastyczna. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - wieńców żelbetowych, - wyprowadzenia kominów wentylacyjnych i dymowych ponad połać dachową wraz z ich ociepleniem, wykończeniem i obróbkami blacharskimi, - podbitki okapów z blachy trapezowej T8, - obróbek blacharskich kalenic – gąsiory, koszy, pasów pod i nad rynnowych, - rynien i rur spustowych wraz z wpięciem do kolektorów kanalizacji deszczowej przy budynku, - śniegołapów dachowych, - ław i stopni kominiarskich, - stolarki okiennej, - instalacji odgromowej. 5. Wykonawca jest zobowiązany również do: - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - odtworzenia nawierzchni, ogrodzeń i innych elementów uszkodzonych lub demontowanych w czasie realizacji zamówienia, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego. 6. Z uwagi na realizację zamówienia na czynnym obiekcie oświatowym Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania tego obiektu oświatowego, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i stosowania odpowiednich zabezpieczeń dla zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa w szczególności dla uczniów, pracowników i osób korzystających z pomieszczeń szkoły oraz przyległego terenu rekreacyjno-sportowego (plac zabaw, boiska). Zaleca się realizację głównych robót w czasie wolnym od zajęć szkolnych. 7. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 9. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 10. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 11. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.