Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa parkingu przy ul. Kraszewskiego w Kruszwicy

Przedmiot:

Przebudowa parkingu przy ul. Kraszewskiego w Kruszwicy

Data zamieszczenia: 2018-03-13
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Krajowy numer identyfikacyjny 9235077700000
ul. ul. Nadgoplańska  4
88150   Kruszwica
państwo Polska
tel. 523 515 010
e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl
faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Kruszwica
Kwota: 189,000 PLN
Data udzielenia: 2018-02-28
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa parkingu przy ul. Kraszewskiego w Kruszwicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PIFZ-Z.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zlokalizowanego na działkach nr 156/6 oraz częściowo na działkach nr 156/5 i 38/5, a także ciągów pieszych na terenie działki nr 156/10 i budowa zjazdu na działce nr 156/9 prowadzącego do działki nr 171. Przebudowa placów i ciągów pieszych wynika ze złego stanu technicznego istniejących nawierzchni. Przebieg ciągu pieszego na działce nr 156/10 został skorygowany aby docelowo mogło być wyznaczone przejście dla pieszych przez ul. Kraszewskiego. Budowa zjazdu na działce nr 156/9 wraz z odcinkiem chodnika wzdłuż ul. Kraszewskiego ma na celu skomunikowanie działki nr 170 z układem drogowym kołowym i pieszym. Na działce nr 156/6 oraz częściowo działkach nr 156/5 i 38/5 znajduje się plac o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym. Kształt placu jest zbliżony do czworokąta ze zjazdem z ul. Kraszewskiego. Plac pełni funkcję drogi dojazdowej do obiektów garażowych zlokalizowanych na działce nr 156/8. Ponadto plac pełni funkcję dojazdu oraz placu postojowego przy budynku ciepłowniczym zlokalizowanym na działkach nr 156/3 oraz 38/3. Na działce nr 156/5 wzdłuż bocznej ściany budynku ciepłowniczego wykonany został chodnik z kostki betonowej w dobrym stanie technicznym. Między placem a ul. Kraszewskiego na części działki nr 38/5 znajduje się pas zieleni. Na działce nr 156/10 przebiega ciąg pieszy od placu do jezdni ul. Kraszewskiego. Obecnie koniec ciągu pieszego znajduje się w pobliżu zjazdu na działce nr 156/9, gdzie kończy się chodnik po tej stronie ulicy Kraszewskiego. Po przeciwległej stronie ulicy znajduje się zjazd na drogę wewnętrzną do bloków jednorodzinnych co uniemożliwia wyznaczenie przejścia dla pieszych. Na działce nr 156/10 przy ciągu pieszym wykonano pawilon handlowy. W zieleńcu między ciągiem pieszym i placem znajduje się nieczynny zbiornik na nieczystości płynne. Przy granicy z działką nr 156/6 wykonano obiekt garażowy, blaszany ustawiony w odległości około 3m od granicy działek. Na działce nr 156/9 znajduje się zjazd gruntowy umożliwiający dojazd do działki nr 171 z ul. Kraszewskiego. Całość układu znajduje w obszarze objętym oznakowaniem „teren zabudowany”. W obrębie inwestycji znajdują się instalacje wodociągowe, gazowa i energetyczna. Podczas przeprowadzonych oględzin pod warstwą humusu o grubości około 15 cm, stwierdzono występowanie piasków pylastych i pospółek gliniastych wymagających wzmocnienia. Warunki gruntowe określono jako dobre, grupa nośności podłoża nawierzchni G2. W związku z występowaniem gruntów pylastych (grunty wątpliwe) zaprojektowano warstwę gruntu stabilizowanego cementem, żeby doprowadzić do grupy nośności G1, o grubościach przedstawionych w przekrojach konstrukcyjnych. Obiekt zakwalifikowano do pierwszej kategorii geotechnicznej. Przebudowa placu ma na celu poprawę stanu technicznego jego nawierzchni. Przebudowę przewidziano po istniejącym śladzie z lokalnym poszerzeniem na terenie działki nr 156/10, mającym na celu obsługę pawilonu handlowego. Przebieg ciągu pieszego skorygowano tak aby możliwe było wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Kraszewskiego. Szerokość ciągu pieszego 3m ze spadkiem jednostronnym. Do obiektu garażowego zlokalizowanego na działce nr 156/10 zaprojektowano wykonanie zjazdu z kostki betonowej szerokości 3,2m. Z uwagi na kolizję nieczynnego zbiornika z projektowanym poszerzeniem placu przewidziano rozbiórkę jego górnej płyty i zasypanie. Wzdłuż ulicy Kraszewskiego przewidziano wymianę istniejącego chodnika na odcinku od zjazdu na teren placu do zjazdu na działce nr 156/9. Szerokość chodnika wzdłuż jezdni 2,5m. Zjazd na działce nr 156/9 zaprojektowano na odcinku od krawędzi jezdni ul. Kraszewskiego do bramy prowadzącej na teren działki nr 171. Szerokość jezdni zjazdu 3,5m, łuki włączenia 3m. Nawierzchnię istniejącego placu przewidziano do rozbiórki i odtworzenia w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej o gr. 8,0 cm, (kostka zgodna z PN-EN 1338 klasy 2B; 3D;4I) - podsypka cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, (kruszywo na podsypkę zgodne z PN-EN 13242) - podbudowa z betonu C8/10 gr. 20cm - wg WT 5 – 2010 - warstwa gruntu stabilizowana cementem C1,5/2 gr. 20,0 cm,- wg WT 5 – 2010 -grunt rodzimy zagęszczony Is=1,0 E2= 50 MPa Σ = 51,0 cm >40cm (spełniony warunek mrozoodporności dla KR1) Poszerzenie placu zaprojektowano w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej czarnej o gr. 8,0 cm, (kostka zgodna z PN-EN 1338 klasy 2B; 3D;4I) - podsypka cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, (kruszywo na podsypkę zgodne z PN-EN 13242) - podbudowa z betonu C8/10 o grubości 15,0 cm, - wg WT-5 2010 - warstwa gruntu stabilizowana cementem C1,5/2 gr. 15,0 cm,- wg WT 5 – 2010 - grunt rodzimy zagęszczony Is=1,0 E2= 50 MPa Σ = 41,0 cm > 40cm (spełniony warunek mrozoodporności dla KR1) Chodniki zaprojektowano z kostki betonowej o następujących warstwach konstrukcyjnych nawierzchni: - kostka betonowa o gr. 6,0 cm (kostka zgodna z PN-EN 1338 klasy 2B; 3D;4I) - podsypka cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, (kruszywo na podsypkę zgodne z PN-EN 13242) - podbudowa z betonu C8/10 o grubości 10,0 cm, - wg WT-5 2010 - warstwa gruntu stabilizowana cementem C1,5/2 gr. 10,0 cm, - wg WT 5 – 2010 - grunt zagęszczony Is = 1,0 E2=50 MPa Zjazdy do obiektu garażowego oraz na zjazd działce nr 156/9 zaprojektowano o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej o gr. 8,0 cm, (kostka zgodna z PN-EN 1338 klasy 2B; 3D;4I) - podsypka cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3,0 cm, (kruszywo na podsypkę zgodne z PN-EN 13242) - podbudowa z betonu C8/10 o grubości 15,0 cm, - wg WT-5 2010 - warstwa gruntu stabilizowana cementem C1,5/2 gr. 15,0 cm,- wg WT 5 – 2010 - grunt rodzimy zagęszczony Is=1,0 E2= 50 MPa Σ = 41,0 cm> 40cm (spełniony warunek mrozoodporności dla KR1) Chodnik obramować obrzeżem betonowym 8x30cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Od strony wyższej krawędzi obrzeże wynieść ponad krawędź chodnika na wysokość 1cm. Od strony niższej krawędzi na odcinkach bez ścieku obrzeże zaniżyć na 1cm poniżej krawędzi chodnika. Nie rozbierać istniejących obramowań chodnika i ścieżki rowerowej. Obramowanie placu z opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Oporniki wtopić do poziomu nawierzchni. Jako obramowanie placu wzdłuż pasów zieleni zaprojektowano montaż krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wystający ponad krawędź placu na wysokość 12cm. Na połączeniu placu z poszerzeniem i zjazdem osadzić krawężnik najazdowy 15x22cm wyniesiony powyżej nawierzchni placu na wysokość 3cm, nawierzchnię poszerzenia wynieść względem górnej płaszczyzny krawężnika na wysokość 1cm. Na połączeniu placu z jezdnią ulicy Kraszewskiego oraz z drogą dojazdową do garaży należy zamontować opornik betonowy 12x25 na ławie betonowej z oporem. Opornik zatopić do poziomu nawierzchni jezdni i placu. Jako oddzielenie chodnika od krawędzi placu i jezdni ul. Kraszewskiego w miejscach dojść dla pieszych przewidziano krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm wystający ponad krawędź jezdni na wysokość 2cm. Jako obramowanie ciągów pieszych przewidziano wykonanie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem. Obrzeże od strony niższej krawędzi zaniżyć na 1cm poniżej nawierzchni chodnika, od strony wyższej krawędzi wynieść na 1 cm powyżej nawierzchni chodnika. Zjazdy do obiektu garażowego na działce nr 156/9 obramować opornikiem 12x25 na ławie betonowej z oporem z betonu C-12/15. Zjazd na działce nr 156/9 obramować krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22cm wyniesionym powyżej nawierzchni jezdni zjazdu na wysokość 4cm. Zakończenie jezdni zjazdu i połączenie z działką nr 171 obramować opornikiem betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem. Opornik zatopić do poziomu nawierzchni jezdni zjazdu. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt wykonawczy „Przebudowa placu parkingowego i ciągów komunikacyjnych przy ul. Kraszewskiego w Kruszwicy” opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Przebudowa placu parkingowego i ciągów komunikacyjnych przy ul. Kraszewskiego w Kruszwicy” opracowane przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt stałej organizacji ruchu natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem. f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego. g) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. h) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. i) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. j) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. kostka brukowa, kratki kanalizacyjne, krawężniki, humus, hydranty, lampy oświetlenia ulicznego wraz z oprawami należy dostarczyć na składowisko Zamawiającego. k) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. l) Wymagania zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy – prace drogowe jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.