Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonania robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych:...

Przedmiot:

Wykonania robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk

Data zamieszczenia: 2018-03-14
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000
ul. ul. Tuwima  4
76-200   Słupsk
państwo Polska
tel. 59 842 82 93
e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl
faks 59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgm.slupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Kwota: 198,154 PLN
Data udzielenia: 2018-03-08
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonania robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
4/DTZ/RB/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk polegających na usuwaniu awarii w/w instalacji, wymiany w/w instalacji, montażu urządzeń instalacyjnych, sanitarnych i grzewczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I część - wymiana i bieżąca konserwacja instalacji w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Gminnych; II część - wymiana i bieżąca konserwacja instalacji w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Wspólnot i Lokali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w STWiORB lub przedmiarach robót. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych STWiORB lub przedmiarach robot w za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie pisemne otrzymane od technika lub administratora PGM Sp. z o.o., Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę co najmniej jednej osoby zatrudnionej na stanowisku hydraulika o ile mieści się on w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ – wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
 

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.