Przedmiot: |
Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów. |
Data zamieszczenia: | 2018-03-15 |
Zamawiający: |
Gmina Sulechów Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000 ul. Plac Ratuszowy 6 66100 Sulechów państwo Polska tel. 683 851 120 e-mail bz@sulechow.pl faks 683 854 686. Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Sulechów |
Kwota: | 57,200 PLN |
Data udzielenia: | 2018-03-13 |
Treść: |
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZ.271.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe, prace naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń oświetlenia zewnętrznego według wykazu obiektów oświetleniowych na terenie Gmi-ny Sulechów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w roku 2018 w zależności od potrzeb Zamawiającego w zakresie obejmującym następujący zakres: 1) natychmiastowe usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, a także zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez uszko-dzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, za pośrednictwem telefaksu lub poczty e-mail od Zamawiającego o nieprawidłowym działaniu oświetlenia i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości, 3) bieżącą, niezbędną wymianę niesprawnych elementów oświetlenia, w szczególności źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, styczników, przewodów wysięgników terminach od momentu powiadomienia do wykona-nia następującego zakresu prac: teren miasta tereny wiejskie naprawa urządzeń sterowania oświetleniem 24 godzin 24 godzin naprawa linii napowietrznej 48 godzin 48 godzin naprawa linii kablowej 5 dni 7 dni wymiana zużytych pojedynczych źródeł światła 5 dni 7 dni 4) regulację i wymianę niesprawnych zegarów sterujących oświetleniem, 5) mycie wskazanych przez Zamawiającego kloszy opraw oświetleniowych 1 raz w ciągu roku 6) kontrolę stanu oświetlenia przy włączonym oświetleniu – 2 razy w okresie obowiązywania umowy, przy czym 1 kontrola zostanie przeprowadzona przed końcem kwietnia a druga przed końcem października, 7) bieżącą konserwację i remonty szafek sterowniczych, tablic oświetleniowych i elementów układu sterującego oświetleniem – według potrzeb, 8) sprawdzenie posadowienia, przywracanie pionowości słupów oraz sprawdzanie mocowa-nia oraz kontrolę stanu technicznego wysięgników i opraw – jeden raz w okresie obowią-zywania umowy, 9) sprawdzanie oraz regulacje położenia opraw i odbłyśników – według potrzeb, 10) konserwację metalowych konstrukcji latarń, uzupełnianie obejm i drzwiczek oraz uzupeł-nianie numeracji słupów – według potrzeb, 11) usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe - według potrzeb, 12) prowadzenie prac pod napięciem na sieci Enea Operator na odcinkach skojarzonych z li-niami oświetleniowymi, 13) prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie, 14) wykonywanie pozostałych, nieopisanych wyżej usług towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi konserwacji i utrzymania oświetlenia będącego własno-ścią Gminy Sulechów, niezależnie od literalnych postanowień umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 15) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot świadczeń, tj. wykonane usługi konserwacji, naprawy itp. oraz dostarczone w związku z nimi materiały i części. 3. Zamówieniem objętych jest 880 szt. punków oświetleniowych oraz 5 szt. sygnalizacji świetlnych, których szczegółową lokalizację określa III rozdział do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 niniejszej umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz. 1666). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każ-dym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamó-wienia w zakresie opisanym w ust. 1powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, 2) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV: 50232110-4
|
© eurobudowa.pl 2004-2024