Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń Miejskiego Centrum...

Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9

Data zamieszczenia: 2018-03-16
Zamawiający: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Krajowy numer identyfikacyjny 47223718500000
ul. ul. Milionowa  14
93113   Łódź
państwo Polska
tel. 426 761 790
e-mail przetargi@jonscher.pl
faks 426 761 785.
Adres strony internetowej (url): bip.jonscher.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Kwota: 128,716 PLN
Data udzielenia: 2018-03-06
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji pomieszczeń Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
05/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (dalej: "Centrum"), polegających na adaptacji pomieszczeń Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9 przeznaczonych na stworzenie Domu Dziennego Pobytu dla osób z demencją starczą, chorobą Parkinsona i innymi chorobami wieku starczego, zgodnie z projektem. 2. Prace, które są przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Firmę Projektowo-Inwestycyjną Final Sp. z o.o., mieszczącą się przy ul. Niciarnianej 2/6, 92-208 Łódź a także załączonymi dokumentami (załącznik nr 9 do SIWZ). 3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi a następnie przedłoży Zamawiającemu opracowany i uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowy, w którym zostaną uszczegółowione etapy inwestycji oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów. 5. Wszystkie prace będą prowadzone w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie. 6. Wszystkie prace należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 8. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentami zawartymi w zał. nr 9 do SIWZ. W związku z zaleceniem dokonania wizji lokalnej Zamawiający prosi o załączenie do oferty oświadczenia dotyczącego odpowiednio dokonania / nie dokonania wizji lokalnej (wg zał. nr 7 do SIWZ). Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Zbigniewem Pipińskim lub p. Jackiem Denuszkiem - tel. (42) 676-18-00. 9. Przedmiar, zawarty w zał. nr 9 do SIWZ, służyć może Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w ww. załączniku, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 10. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego (wykonanego metodą szczegółową) nie pominąć i nie zmieniać wielkości żadnej z pozycji przedmiarowych. 11. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia najpóźniej w chwili podpisania umowy. 12. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U 2017 poz. 1332 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza: 1) zabezpieczy teren robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego; 2) w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy; 3) zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne); 4) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, uporządkuje teren budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzi go do stanu nie gorszego, jaki był przed rozpoczęciem robót. 14. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 60-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem pkt 17. Przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą wykonywane w ramach wartości zamówienia. 15. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 17. W przypadku, gdy producent materiałów, urządzeń, maszyn i wyposażenia udziela gwarancji na okres dłuższy, niż określony w pkt 14, obowiązuje okres gwarancji udzielony przez producenta. 18. Przedmiotowe zamówienie publiczne będzie finansowane z Budżetu Obywatelskiego 2017/2018 w ramach zadania pn. „Dom Dziennego Pobytu – Zaopiekuj się mną” zlokalizowanego przy ul. Przyrodniczej 7/9 Szpital im. H. Jordana. 19. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, określonych w Przedmiarze (załącznik nr 9 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.