Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Raduckim Folwarku z...

Przedmiot:

Adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Raduckim Folwarku z przeznaczeniem na edukację przedszkolną

Data zamieszczenia: 2018-03-22
Zamawiający: Gmina Osjaków
Krajowy numer identyfikacyjny 73093467700000
ul. ul. Targowa 26 
98320   Osjaków
państwo Polska
tel. (043) 842 33 91
e-mail rkostrzycka@osjakow.bip.net.pl
faks (043) 842 33 91 w. 31.
Adres strony internetowej (url): http://www.osjakow.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików
które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
Województwo: łódzkie
Miasto: Osjaków
Kwota: 1,493,000 PLN
Data udzielenia: 2018-02-19
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Raduckim Folwarku z przeznaczeniem na edukację przedszkolną
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RIZ.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1332) polegających na przebudowie, rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania w ramach projektu pn. „Adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Raduckim Folwarku z przeznaczeniem na edukację przedszkolną”. Realizacja przedmiotu zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. 2. Projekt pn. „Adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego w Raduckim Folwarku z przeznaczeniem na edukację przedszkolną” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, działanie VI. 3 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego, poddziałanie VI.3.2 Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego. 3. Zakres prac będących przedmiotem niniejszej umowy obejmuje w szczególności: 1) opracowanie koncepcji (rysunki, rzuty i opis przyjętych rozwiązań) przebudowy i rozbudowy bu-dynku, aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu, 2) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na przebudowę, rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku komunalnego w Raduckim Folwarku, położonego na działkach o ewid. nr 346/2 i 347/2, obręb Raducki Folwark i Stanisławów, gmina Osjaków, z przeznaczeniem na oddział przedszkolny dla 25 dzieci w wieku 3-6 lat. Dokumentacja projektowa musi zawierać projekty budowlane branżowe: a) branżę architektoniczno-konstrukcyjną, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełno-sprawnych (zasada uniwersalnego projektowania), w zakresie dojścia do budynku i wewnątrz obiektu oraz korzystania z niego (platforma dla osób niepełnosprawnych, toaleta, pochwyty, antypoślizgowe podłogi, brak progów, uskoków); b) branżę sanitarną, w tym: zewnętrzną instalację wodociągowo-kanalizacyjną, wewnętrzną in-stalację wodociągowo-kanalizacyjną (wraz z białym montażem), centralnego ogrzewania, cie-płej wody użytkowej, wentylacji grawitacyjnej, a w przypadku braku zapewnienia wentylacji grawitacyjnej, wentylację mechaniczną, dostawę i montaż pompy ciepła o parametrach po-zwalających na osiągnięcie temperatury w pomieszczeniach zgodnie z normami określonymi dla placówek przedszkolnych oraz na podgrzewanie wody; c) branżę elektryczną, w tym zasilanie, wewnętrzną instalację elektryczną, oprawy oświetleniowe energooszczędne typu LED (z zastosowaniem świetlówek tylko w holach, na klatce schodo-wej, szatni, kuchni, pomieszczeniach technicznych, w pozostałych pomieszczeniach inne oprawy), instalację odgromową, telefoniczną i teleinformatyczną, instalację sygnalizacji dzwonkowej, dostawę i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w systemie on-grid (z wykorzystaniem na po-trzeby własne), monitoring zewnętrzny; d) zagospodarowania terenu, które obejmuje: ogrodzenie, w tym brama i furtka, urządzenie placu zabaw (dostawa i montaż urządzeń), tereny zielone, nasadzenia krzewów, zbiornik bezodpływowy na nieczystości płynne, miejsce gromadzenia odpadów stałych, utwardzenie terenu, budowa do 9 miejsc parkingowych. 3) w toku opracowywania projektu budowlanego uzyskanie wszystkich wymaganych i niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym m.in. konieczność uzgodnienia projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej oraz wymagań higieniczno-zdrowotnych, uzyskanie decyzji środowiskowej, jeśli z odrębnych przepisów wynika konieczność jej uzyskania; 4) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę w zakresie przedmiotu umowy lub/i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; 5) wykonanie projektu wykonawczego, 6) opracowanie branżowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 7) przekazanie na potrzeby Zamawiającego: a) projektu budowlanego w 2 egz., w tym 1 egz. będący załącznikiem do decyzji pozwolenie na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; b) projektu wykonawczego w 1 egz. c) kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót w 1 egz. d) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w 1 egz. dla każdej branży. 8) wykonanie wszystkich robót budowlanych i dostaw na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu budowlanego w określonych w umowie terminach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z należytą starannością i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną; 9) przygotowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji do lokalnego zakładu energetycznego o zainstalowanie dwukierunkowego licznika energii i zgłoszenie wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznej, 10) przygotowanie kompleksowej dokumentacji zgłoszeniowej do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń podlegających takiemu zgłoszeniu, 11) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu, 12) przeprowadzenie skutecznych i prawidłowych rozruchów technologicznych zamontowanych urządzeń i instalacji wraz z uzyskaniem stosownych poświadczeń, 13) przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i instalacji, 14) wyposażenie obiektu w oznakowania ewakuacyjne, gaśnice, itp. zgodnie z opracowaną instrukcją bezpieczeństwa przeciwpożarowego, 14) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, tj. 1) dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami lub odrębne rysunki i opisy dotyczące wprowadzonych zmian do dokumentacji projektowej, zaakceptowanych przez projektanta pod kątem zmian istotnych i/lub nieistotnych od zatwierdzonego projektu budowlanego 2) instrukcji bezpieczeństwa pożarowego opracowanej zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) mapy inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. 4) protokołów i sprawdzeń branżowych; 5) instrukcji użytkowania urządzeń w języku polskim; 6) kart gwarancyjnych; 7) kompletu atestów i dopuszczeń materiałów do stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej również PFU, inwentaryzacja budowlana budynku, mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zgodnie ze sztuką budowlaną. UWAGA: W zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych należy zaprojektować i wykonać inne rozwiązanie niż określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamiast windy osobowej należy dostosować obiekt dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie platformy dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia obiektu wymienionego na str. 17 programu funkcjonalno-użytkowego. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem treści SIWZ i załączników. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy skuteczne przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji i urządzeń, 7. Zamawiający proponuje, aby Wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Wizji lokalnej można dokonywać po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 8. Zamawiający informuje, że w przypadku wskazania w PFU lub inwentaryzacji budowlanej lub innych dokumentach typów lub symboli materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie) mają każdorazowo charakter wyłącznie przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W przypadku wskazania w dokumentacji konkretnego materiału lub urządzenia bez bliższego określenia jego parametrów Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że zamiennik jest adekwatny pod względem funkcjonalnym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w dokumentacji projektowej). Brak w ofercie opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres określony w swojej ofercie. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom i jest zobowiązany do wskazania w ofercie nazwę i adres podwykonawców oraz zakres zamówienia, których wykonanie im powierzy. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę, lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (np. murarzy, tynkarzy, malarzy, glazurników, zajmujących się wykończeniem wnętrz, elektryków, hydraulików itp.), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). 13. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, wykonujących obsługę geodezyjną. W związku z powyższym, wykonawca lub podwykonawca w odniesieniu do tych pracowników, przed rozpoczęciem wykonywania przez nie czynności na budowie, przedstawi inspektorowi nadzoru oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednie. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: 1) określenie podmiotu składającego oświadczenie (nazwa, adres wykonawcy, podwykonawcy), 2) datę złożenia oświadczenia, 3) wskazanie, że czynności (roboty), z określeniem ich rodzaju, wykonują osoby zatrudnione na umowę o pracę, 4) wskazanie liczby osób zatrudnionych na umowę o pracę, wraz z podaniem wymiaru czasu pracy i określeniem rodzaju umowy (na czas określony, nieokreślony, na zastępstwo, itp.), 5) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 14. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 12 czynności. 15. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 16. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, czynności o których mowa w ust. 14, następujące dowody: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 922 ze zm.). 17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§15 ust. 2 pkt 6). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności. 18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
 
Dodatkowe kody CPV: 45214100-1, 45111300-1, 45111000-8, 45421000-4, 45431000-7, 45432100-5, 45442000-7, 45321000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45330000-9, 45300000-0, 45311000-0, 45312000-7, 45111291-4, 45233262-3

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.