Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wykonanie wycinki 511 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G...

Przedmiot:

Wykonanie wycinki 511 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek

Data zamieszczenia: 2018-04-26
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych
Krajowy numer identyfikacyjny 17081824300000
ul. ul. Morska  1
82100   Nowy Dwór Gdański
państwo Polska
tel. 552 472 235
e-mail zdp.nowydworgdanski@neostrada.pl
faks 552 472 235.
Adres strony internetowej (url): bip.zdpndg.pl
Adres profilu nabywcy: bip.zdpndg.pl
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików
które nie są ogólnie dostępne:
zdp@zdpndg.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Nowy Dwór Gdański
Kwota: 304,246 PLN
Data udzielenia: 2018-04-04
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wycinki 511 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
1/SD/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wycinka 511 szt. drzew rożnego gatunku rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek zgodnie z zestawieniem drzew do wycinki załącznik nr 8. Wycinkę należy wykonać w sposób nie stanowiący zagrożenia dla użytkowników dróg i obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wycięcie drzew – 511 szt., - wycinka krzewów, których wiek nie przekracza 10 lat na odległość 4 m od krawędzi jezdni, - uprzątnięcie gałęzi i konarów, - oczyszczenie terenu po wycince w szczególności nawierzchnię jezdni z pozostałości po ścince, - zakup drewna pozyskanego z wycinki - bieżące porządkowanie pasa drogowego po zakończeniu prac na danym odcinku, - oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonej wycinki pod względem BHP i bezpieczeństwa ruchu, - wywóz gałęzi i pozyskanego drewna, - frezowanie pnia po wyciętych drzewach do głębokości 15 cm poniżej otaczającego pień terenu. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania powyższych usług zawarte są w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załącznik nr 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 77.21.14.00-6 (Usługi wycinania drzew). Przedmioty dodatkowe: 77.21.10.00-2 (Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna). Wykonawca zobowiązany jest do zakupu od Zamawiającego pozyskanego drewna po cenach ustalonych na podstawie wykonanego opracowania w zakresie wyceny wartości drewna drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek przez EKO – LEX. Łączna wartość pozyskanego drewna wynosi zgodnie z wyceną 162.510,90 zł netto ( sto sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset dziesięć złotych 90/100). W tym: - drewno twarde 1149,80 m3 – 113.606,50 zł netto, - drewno miękkie 610,50 m3 – 48.904,40 zł netto. Uwaga: W przypadku braku możliwości wycięcia drzewa z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy wykonanie zadania zostanie pomniejszone o średni koszt wycięcia drzewa a kwota zakupu drewna zostanie pomniejszona zgodnie z wyceną załącznik nr 8. 1. Zamawiający przewiduje zamknięcie drogi odcinkami na czas prowadzenia prac związanych z wycinką drzew. 2. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie. 3. Prace będą prowadzone w okresie lęgowym ptaków i w związku z tym Zamawiający zapewni nadzór ornitologiczny. 4. Wycinka drzew będzie przeprowadzona na podstawie decyzji nr ZRID – 1/2015 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach GPN-P.OŚR.6220.1.7.2014. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
 
Dodatkowe kody CPV: 77211000-2

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.