Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: „Roboty modernizacyjne części istniejącej budynku, objęte projektem...

Przedmiot:

„Roboty modernizacyjne części istniejącej budynku, objęte projektem rozbudowy budynku biurowego przy ul. Tuwima 6 w Częstochowie”

Data zamieszczenia: 2018-04-19
Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny 15140560700010
ul. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej  24
42-200  Częstochowa
państwo Polska
tel. 343 682 461
e-mail zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
faks 034 3682461
3651290.
Adres strony internetowej (url): www.zgm-tbs.czest.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Roboty modernizacyjne części istniejącej budynku, objęte projektem rozbudowy budynku biurowego przy ul. Tuwima 6 w Częstochowie”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DTIZ.2611.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych części istniejącej budynku, objęte projektem rozbudowy budynku biurowego przy ul. Tuwima 6 w Częstochowie. 2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ i projekt budowlany - załączniki nr 9 do SIWZ. Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, należy odnieść tylko do robót modernizacyjnych wskazanych w przedmiarze robót - załącznik nr 7 do SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ. W ofercie nie należy wyceniać robót związanych z montażem: 1) ościeżnic drzwiowych stalowych dwukrotnie malowanych, poz. 35 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 2) drzwi płycinowych – do w.c. (otwory w dole drzwi), poz. 36 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 3) drzwi płycinowych, poz. 37 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 4) drzwi płycinowych – z otworami w dole drzwi poz. 38 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 5) drzwi płycinowych, poz. 39 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 6) drzwi płycinowych EI 60, poz. 40 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 7) licowania ścian płytkami o wymiarach 30x30 cm – na klej, poz. 52 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 8) listwy początkowej, poz. 83 przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; Wskazane w ppkt 1) - 8) niniejszego punktu pozycje w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, wskazano jako zero. 3. Wskazane przez Zamawiającego nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do wbudowania w ramach prac wykonawczych, jeżeli zostały podane, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów, jeżeli zostały podane, stanowią jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Wskazanie równoważności oferowanych elementów, urządzeń i materiałów, spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 4. Roboty w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonywać w dniach: poniedziałek i od środy do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz we wtorek od godziny 9:00 do 17:00, w trakcie godzin pracy Zamawiającego. Roboty muszą być wykonywane w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Roboty prowadzone w godzinach pracy powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników i interesantów Zamawiającego. W uzgodnieniu i po akceptacji Zamawiającego roboty mogą być wykonywane również poza wyżej wymienionymi godzinami oraz w dni wolne od pracy. Szczegółowy harmonogram prac Zamawiający ustali z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. W związku z tym, iż prace będą wykonywane na czynnym obiekcie należy systematycznie porządkować miejsca wykonywania robót. W czasie trwania umowy, na obiekcie będą wykonywane roboty związane z izolacją fundamentów wykonywane przez innego Wykonawcę, których termin zakończenia przypada na 30.05.2018r. 5. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy użyciu materiałów i urządzeń zapewnionych i dostarczonych na teren budowy przez Wykonawcę na jego koszt. Materiały, o których mowa powyżej powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obowiązujących w tym zakresie norm. 6. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu umowy materiały i urządzenia, powinny posiadać odpowiednie wymagane przez obowiązujące w tym zakresie przepisy badania, atesty, zezwolenia, certyfikaty, deklaracje zgodności, oznaczenia, aprobaty bądź inne dokumenty czy świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty te powinny być wydane przez uprawnione podmioty. 7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: 1) zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; 2) obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi; 3) obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 8. Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia do wysokości powstałej szkody. 9. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien uzyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego Panem Waldemarem Morawskim tel. 34 368 24 61 wew. 38 lub Panem Jerzym Frejem tel. 34 368 24 61 wew. 50. 10. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynność faktyczną tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2014 r. poz. 1145), związaną z przedmiotem zamówienia opisaną w Przedmiarze robót, STWiORB oraz Projekcie budowlanym, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę; 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby; 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt III.10.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.10.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.10.1) oraz pkt III.10.3).a) i pkt III.10.3).b) SIWZ. 11. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia – klauzula społeczna: 1) na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, 3) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji istotnych warunków zamówienia– klauzula społeczna – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy; b) przedłożenia zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę – w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, 4) w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym, 5) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osoby, 6) w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. 12. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
 
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45400000-1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.