Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: CZĘŚCIOWA MODERNIZACJA INSTALACJI CO I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU SĄDU...

Przedmiot:

CZĘŚCIOWA MODERNIZACJA INSTALACJI CO I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOBRZEGU, UL.HENRYKA SIENKIEWICZA 27 - ETAP II, III, IV i V

Data zamieszczenia: 2018-04-19
Zamawiający: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
Krajowy numer identyfikacyjny 83122086000000
ul. ul. Sienkiewicza  27
39400   Tarnobrzeg
państwo Polska
tel. 15 688 25 67
e-mail inwestycje@tarnobrzeg.so.gov.pl
faks 15 688 26 87.
Adres strony internetowej (url): http://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tarnobrzeg
Kwota: 79,407 PLN
Data udzielenia: 2018-04-10
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚCIOWA MODERNIZACJA INSTALACJI CO I WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOBRZEGU, UL.HENRYKA SIENKIEWICZA 27 - ETAP II, III, IV i V
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Sygn. ZP 261-1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest częściowa modernizacja instalacji co i węzła cieplnego w budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu, ul. Henryka Sienkiewicza 27 - ETAP II, III, IV i V. Szczegółowy zakres robót, został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” zał. nr 8 do SIWZ, „Przedmiarach robót”- zał. nr 7 do SIWZ, „Projekcie technicznym” – zał. nr 11 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej – zał. nr 13 do SIWZ. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.2. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku składania ofert zawierających rozwiązania równoważne Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu rozwiązań równoważnych zawierającego dokładną nazwę, typ, producenta materiału równoważnego w załączniku do oferty wg wzoru opracowanego przez Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 12 do SIWZ. Brak wstawienia równoważnych materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia w Załączniku Nr 12 do SIWZ lub nie złożenie tego załącznika uznane zostanie za niestosowanie rozwiązania równoważnego. Ponadto, wraz z wykazem – Załącznikiem Nr 12 do SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia, elementy wyposażenia potwierdzających spełnienie wymogu równoważności np. katalogi, karty techniczne itp. Na podstawie w/w dokumentów Zamawiający – przy udziale Projektanta - dokona sprawdzenia zaoferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli Zamawiający w toku badania ofert stwierdzi, że zaoferowany materiał, urządzenie, elementy wyposażenia nie spełnia wymagań równoważności, oferta zostanie uznana za niespełniającą wymogów SIWZ i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.3. W ofercie Wykonawca musi uwzględnić następujące okoliczności: - roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądowym; Wykonawca swoim działaniem, nie może ograniczać pracy Użytkownika (np. powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń, itp.), - roboty wykonywane będą po godzinach pracy Użytkownika, jednak nie później niż do godz. 22.00 i w dni wolne od pracy z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (dni i godziny pracy Użytkownika: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30), - Użytkownik, na wniosek Wykonawcy, w zależności od charakteru prac, może wyrazić zgodę na ich wykonywanie, w godzinach pracy. - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy, doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca mogła odbywać się bez zakłóceń. 3.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. - Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy dotyczące m.in. bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego. - Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia instalacji, urządzeń i budynku spowodowane przez jego działania. Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o fakcie dokonania szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji na całość wykonanego zamówienia” – („Postanowienia gwarancyjne” – zał. nr 2 do umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331100-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.