Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont mieszkań (III/2018)

Przedmiot:

Remont mieszkań (III/2018)

Data zamieszczenia: 2018-04-22
Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Krajowy numer identyfikacyjny 000515780
ul. ul. Grażyńskiego  5
40-126   Katowice
państwo Polska
tel. 32 258 20 21-25
e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl
faks 32 258 20 25
41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Kwota: 57,274 PLN
Data udzielenia: 2018-04-17
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont mieszkań (III/2018)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
NZ.231.014.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 5 części: część 1 – ul. Agnieszki 20/7, ul. Agnieszki 29/1 obejmuje wymianę instalacji i osprzętu wod-kan, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg, montaż ogrzewania elektrycznego, malowanie ścian i sufitów; część 2 - ul. Markiefki 70/3a, ul. Nowa 3 /4, ul. Markiefki 49/12 obejmuje wymianę instalacji i osprzętu wod-kan, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg, montaż ogrzewania elektrycznego, malowanie ścian i sufitów; część 3 – ul. Techników 13/16, ul. Pogodna 15/64, ul. Pogodna 7/8 obejmuje remont/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan z wymianą osprzętu, wymianę kuchni gazowej, renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont/wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów; część 4 – ul. Raciborska 35A/8, ul. Kozielska 8/5, ul. Kozielska 8/1obejmuje wymianę instalacji elektrycznej, gazowej i wod-kan, wykonanie instalacji c.o., wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg i wykładzin, montaż ogrzewania elektrycznego, wymianę kuchenki gazowej oraz urządzeń sanitarnych, malowanie ścian i sufitów; część 5 – ul. Katowicka 8/8, ul. Ścigały 57/1, ul. Markiefki 80/1 obejmuje renowację/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę podłóg i wykładzin, montaż ogrzewania elektrycznego, remont instalacji wod-kan, wymianę urządzeń sanitarnych, wymianę kuchenki gazowej, malowanie ścian i sufitów. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 3 części zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót, szkice, zdjęcia - Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2016, poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują roboty budowlane związane z: wymianą płyt gipsowo-kartonowych; wymianą/naprawą stolarki okiennej i drzwiowej, montażem urządzeń sanitarnych, wymianą/naprawą instalacji wod-kan; wymianą/naprawą podłóg, naprawą i malowaniem ścian i sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45211341-1
 
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.