Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Dokończenie budowy przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz...

Przedmiot:

Dokończenie budowy przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Data zamieszczenia: 2018-04-24
Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300036
ul. Modlińska  197
03-122   Warszawa
państwo Polska
tel. 22 44 38 406
e-mail bialoleka.zp@um.warszawa.pl
faks 22 32 54 166.
Adres strony internetowej (url): www.bialoleka.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kwota: 2,997,000 PLN
Data udzielenia: 2018-03-30
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie budowy przedszkola przy ul. Myśliborskiej w Warszawie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
UD-II-WZP-271.5.2018.MLU/PN-b
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy przedszkola zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Myśliborskiej 35 wraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Roboty budowlane wykonywane na działce 108 z obrębu: 4-06-29 należy realizować w oparciu dokumentację budowlaną zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 150/2016 z dnia 06.05.2016r oraz wykonawczą i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wykonaną przez Team S.C. Zakres prac obejmuje: a) Dokończenie robót budowlanych wyspecyfikowanych w dokumentacji technicznej, zgodnie z § 1 wzoru umowy. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości prac opisanych w dokumentacji budowlanej zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 150/2016 z dnia 06.05.2016r c) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca na budynku przedszkola zamontował repery: na każdym narożu budynku i na środku każdej ściany zewnętrznej. Reper należy zamontować ponadto na fundamencie pompy ciepła, na placu zabaw znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie zbiornika przeciwpożarowego. Dla drugiego placu zabaw i dróg wewnętrznych wykonać dokładną inwentaryzację wysokościową fundamentów zabawek i krawężników (siatka pomiarów co 20 m). UWAGA! Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących robót: rolet zaciemniających, wykonania instalacji odgromowej na dachu budynku, usunięcia 12szt kontenerów, usunięcie betonowych płyt typu MON, wywiezienia europalet oraz pozostających na placu budowy materiałów budowlanych, ogrodzenia prowizorycznego, opisanych w Dokumetacji technicznej – załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do utrzymania w dobrym stanie technicznym istniejącego już ogrodzenia prowizorycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ wraz z załącznikami w tym w Dokumenatcji Technicznej stanowiacej załącznik nr 12 do SIWZ: Dokumentacja robót budowlanych do realizacji (Portico), Ocena techniczna robót wykonanych (Portico), Projekty budowlane (Team), Projekty wykonawcze (Team), Przedmiary robót do wykonania(Portico), Przedmiary robót zabezpieczających przed zimą, STWIOR (Team). Zamawiający informuję, że Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej na nieruchomościach oraz obiektach objętych terenem inwestycji. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, wskazna w pkt 1.2. ppkt 1 SIWZ. Zamawiający zobowiązuje się w terminie do dnia 20.06.2018r do wykonania prac zgodnie z zgłoszeniem wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę polegających na: wykonaniu chodnika, wymianie krawężników, zlokalizowaniu wiaty autobusowej oraz wprowadzeniu stałej organizacji ruchu dla wyznaczenia przystanków autobusowych w ul. Myśliborskiej data wpływu 20.10.2017r do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy, Wydział Administracji Arch.-Bud., Ul. Marszałkowska 77/79, projektem stałej organizacji ruchu PM/IO/1936/17 oraz projektem czasowej organizacji ruchu nr PM/IO/3825/17. Po wykonaniu omawianych prac przez Zamawiającego, Zamawiający przekaże w terminie 7 dni Wykonawcy stosowne dokumenty odbiorowe wraz z dopuszczeniem do eksploatacji robót budowlanych objętych w/w Zgłoszeniem. 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców w wysokości nie mniejszej niż wartość umowy brutto. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji projektowej (spełniających wymagania podane STWiOR). Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na krótki okres wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem akceptacji zmiany przez Nadzór Autorski, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego, – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, w tym m.in. odpowiednim, zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, 5 osób które podczas realizacji Przedmiotu umowy będą wykonywały prace budowlane i montażowe, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45112723-9, 37535200-9, 71221000-3

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.