Przedmiot: |
Ułożenie cienkiej warstwy na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej na nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 243 Mrocza – Koronowo w m. Krąpiewo od km 13+700 do km 15+000, dł. 1,300 km |
Data zamieszczenia: | 2018-04-26 |
Zamawiający: |
Województwo Kujawsko-Pomorskie Pl. Teatralny 2 87-100 Toruń krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Krajowy numer identyfikacyjny 092364160 ul. ul. Dworcowa 80 85-010 Bydgoszcz państwo Polska tel. 52 3705717 e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl faks 52 3705740. Adres strony internetowej (url): www.zdw-bydgoszcz.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Kwota: | 435,045 PLN |
Data udzielenia: | 2018-04-11 |
Treść: |
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ułożenie cienkiej warstwy na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej na nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 243 Mrocza – Koronowo w m. Krąpiewo od km 13+700 do km 15+000, dł. 1,300 km
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZDW.N4.361.03.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
2. Zamówienie dotyczy wykonania robót: 2.1 Mechanicznego ścięcia poboczy ~gr. 10cm , odwozu urobku na odl. do 2km; 2.2 Frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 2cm z odwozem do 5km; 2.3 Warstwa wyrównawcza AC 16W ze skropieniem emulsją asfaltową – odcinkowa korekta profilu podłużnego i poprzecznego; 2.4 Oczyszczenia i skropienia nawierzchni bitumicznej; 2.5 Warstwa wyrównawcza z AC 16W; 2.6 Wykonania cienkiej w-wy uszczelniającej i uszorstniającej z mieszanki min.-emul. na zimno; 2.7 Odtworzenia rowów przydrożnych; 2.8 Wykonania poboczy gruntowych szer. 1,0m i gr. do 10cm; 2.9 Wykonania poboczy z materiału Zamawiającego gr. 8cm i szer. 0,5m. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego pismem znak: BD-I.8022.2.84.2017 z dnia 25.04.2017r. przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. 5. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 9. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. (Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót przyjęta do zasobów geodezyjnych we właściwym Starostwie w formie papierowej oraz w formie cyfrowej dostosowaną (uwzgledniającą) System Ewidencji Dróg Wojewódzkich).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
|
© eurobudowa.pl 2004-2024