Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa parkingów i drogi dojazdowej przy ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu...

Przedmiot:

Przebudowa parkingów i drogi dojazdowej przy ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2018-04-26
Zamawiający: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Krajowy numer identyfikacyjny 52679400000
ul. Plac Słowiański  17
68100   Żagań
państwo Polska
tel. 684 771 040
e-mail jchlostowska@um.zagan.pl
faks 684 771 017.
Adres strony internetowej (url): urzadmiasta.zagan.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Żagań
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa parkingów i drogi dojazdowej przy ul. Jana III Sobieskiego w Żaganiu w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WZP.271.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a) dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, b) wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych, c) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano – wykonawczy), d) uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji, e) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, f) uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych (lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót w zależności od sytuacji), g) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano – wykonawczym, h) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Inwestorowi. Obszar objęty planowaną inwestycją (działki o nr: 1131/3, 1146/1, 1146/2, 1146/3, 1146/4, 1146/5, 1146/6, 1146/7, 1146/8, 1146/9, 1146/10, 1146/11, 1146/12, 1146/13, 1146/14, obręb 0002.Żagań, jedn. ew. 08002-1.) obejmuje zagospodarowanie obszaru obecnie wykorzystywanego jako teren z miejscami parkingowymi oraz drogę dojazdową, którą jest ulica Jana III Sobieskiego w Żaganiu. Ulica ma charakter drogi osiedlowej, posiada status publicznej drogi gminnej o nr 104675F. Nawierzchnia drogi wykonana jest z betonu asfaltowego, nawierzchnie miejsc parkingowych - po części są nawierzchnią gruntową - tłuczniową a częściowo nawierzchnią utwardzoną z destruktu bitumicznego. Podstawowy zakres inwestycyjny obejmuje przebudowę nawierzchni drogi z bitumicznej na nawierzchnię z kostki granitowej, przebudowę nawierzchni parkingów na nawierzchnię z kostki brukowej granitowej, wymianę oświetlenia ulicznego i przebudowę kanalizacji deszczowej. Przy pracach projektowych należy uwzględnić możliwość wykorzystania istniejących części infrastruktury technicznej. Teren inwestycji z uwagi na swoją lokalizację (min. bliskość zabytkowych murów obronnych) objęty jest ochroną konserwatorską terenu urbanistyczno - krajobrazowego Miasta Żagania, w związku z czym rozpoczęcie robót budowlanych wymaga uzyskania pozwolenia od Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzji pozwalającej na prowadzenia prac archeologicznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno- użytkowy. 3.3. Ponadto do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1) Oferent we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu , wniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót. 2) Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi projekt stałej organizacji ruchu i wniesie go w teren. 3) Zapewnienie nadzoru autorskiego dla opracowanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót budowlanych. 4) Zapewnienie prowadzenia badań archeologicznych. 5) Przejęcie placu budowy od Zamawiającego po uzyskaniu pozwolenia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej na realizację zadania. 6) Wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno - użytkowego i opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji technicznej. 7) Wykonanie czynności wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 8) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 9) Realizowanie poleceń wpisanych do dziennika budowy. 10) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót. 11) Utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót uporządkowanego, nadającego się do użytkowania. 12) Zapewnienia dojazdu do przyległych i sąsiednich nieruchomości i posesji. 13) Informowanie Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu. 14) Informowanie Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 15) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 16) Zorganizowanie, utrzymywanie i zlikwidowanie według własnych potrzeb zaplecza budowy. 17) Zapewnienie obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót. 18) Sporządzenie przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 20) Zabezpieczenie placu budowy, w tym wszelkich instalacji, urządzeń i innych elementów na terenie placu budowy. 21) Zapewnienie dozoru mienia na terenie placu budowy na własny koszt. 22) Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 t.j. ze zm.). 23) Zatwierdzenie każdego materiału przed wbudowaniem przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca przedłoży Inspektorowi wykaz materiałów wraz z ich certyfikatami zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną. Inspektor pisemnie potwierdzi ich zatwierdzenie lub odmowę ich zatwierdzenia. 24) Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, jeżeli zajdzie taka konieczność. 25) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i dozór mienia oraz przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż na terenie placu budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami. 26) Terminowe wykonanie i przekazanie do użytkowania przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są zgodne z umową. 27) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za podejmowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. 28) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 29) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu Umowy. 30) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na placu budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 31) Utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 32) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. 33) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze. 34) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 35) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 3.5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno- użytkowy opracowany przez : Agnieszka Fedorowicz i Zbigniew Rędziak – Urząd Miasta Żagań
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45233200-9, 45111200-0, 45111291-4, 71355000-1, 45232130-2, 45231000-5, 45231400-9

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.