Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: PRZEBUDOWA DROGI 1992K ul. BRUCHNALSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTNIKI GÓRNE,...

Przedmiot:

PRZEBUDOWA DROGI 1992K ul. BRUCHNALSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTNIKI GÓRNE, GMINA ŚWIĄTNIKI GÓRNE

Data zamieszczenia: 2018-04-26
Zamawiający: Gmina Świątniki Górne
Krajowy numer identyfikacyjny 35155549900000
ul. ul. Bruchnalskiego  36
32-040   Świątniki Górne
państwo Polska
tel. 12 270 40 30
e-mail umig@swiatniki-gorne.pl
faks 12 270 40 96.
Adres strony internetowej (url): www.swiatniki-gorne.pl
Adres profilu nabywcy: umig@swiatniki-gorne.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Świątniki Górne
Kwota: 697,386 PLN
Data udzielenia: 2018-04-24
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI 1992K ul. BRUCHNALSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI ŚWIĄTNIKI GÓRNE, GMINA ŚWIĄTNIKI GÓRNE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GPI.271.2.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi 1992K na odcinku ok. 260 mb. Zakres robót budowlanych obejmuje: Przebudowę jezdni ul. Bruchnalskiego, która polegać będzie na zmianie nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki granitowej 15x17cm na podsypce cementowo-piaskowej, wykonaniu podbudowy zasadniczej z chudego betonu oraz wzmocnieniu podłoża konstrukcji np. poprzez stabilizację podłoża wapnem. W miejscu przejścia dla pieszych nawierzchnia jezdni pozostanie bitumiczna, i ułożona nowa warstwa ścieralna, po uprzednim sfrezowaniu warstwy istniejącej. W planie przebieg drogi nie ulegnie zmianie. Szerokość jezdni wynosi od 6,56m do 8,0m, nie ulegnie zmianie. Przewiduje się także następujące roboty budowlane: • Wymianę nawierzchni zatok postojowych • Wymianę barierek i balustrad towarzyszących drodze • Montaż wiaty przystankowej Chodniki – kostka betonowa, szara lub grafitowa, gładka, gr.8cm, krawędź z mikrofazą, wzór podłużnych pasów o różnej szerokości układany z formatów 15x30cm,20x30cm oraz 25x30cm Zatoki postojowe na terenie– nawierzchnia z kostki granitowej w kolorze szarym, Nawierzchnia zatoki autobusowej – nawierzchnia z kostki granitowej 18cm, w kolorze odróżniającym się od nawierzchni drogi, np. ciemniejszym odcieniu szarości. Nawierzchnie dotykowe- „pola uwagi” – w rejonie przejścia dla pieszych, przystanku i schodów nawierzchnie dotykowe, z wypustkami punktowymi , tzw. „pola uwagi” – dla osób niewidomych i słabo widzących, z płyt formatu 30x30cm w kolorze żółtym lub kostki betonowej 10x20x8cm w kolorze grafitowym, a na płytach wielkoformatowych wypustki ze stali nierdzewnej. Przy przejściu dla pieszych – pas szerokości 80cm od krawężnika, wzdłuż całej szerokości przejścia, Wzdłuż zatoki autobusowej – pas szerokości 30-40cm, w odległości 20-30cm od krawędzi zatoki, na całej jej długości Przed schodami terenowymi –pas szerokości 30-40 cm, w odległości w odległości 30-40 cm od krawędzi pierwszego stopnia. Na etapie robót należy przedstawić próbki materiałów nawierzchni do akceptacji projektanta oraz potwierdzić wzory i kierunki układania. Nawierzchnia zatoki z kostki granitowej 15x17cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu. Zaprojektowano nową wiatę przystankową w zmienionej lokalizacji, tak by mieściła się w całości na działce drogowej. W sąsiedztwie zatoki autobusowej istniejące zjazdy należy dostosować do zmienionych krawędzi zatoki. Istniejąca zatoka przy szkole będzie miała zmienioną warstwę ścieralną z kostki betonowej na granitową 8x11cm. Przebudowane zostanie skrzyżowanie z ulicą Węgielnik poprzez korektę łuków przecięcia krawędzi dróg na łuki R=8m. W tym zakresie należy sfrezować warstwę ścieralną i ułożyć nową warstwę z betonu asfaltowego 0/12,8mm. Dostosowany do zmiany łuków zostanie przebieg chodników i przejście dla pieszych. Na odcinku od cmentarza do ronda zostanie wymieniona nawierzchnia chodników, na kostkę betonową , grafitową z 30cm pasem kostki granitowej 8x11cm wzdłuż krawężników. W rejonie przejść dla pieszych i przystanku autobusowego zaprojektowano nawierzchnie dotykowe, z wypustkami punktowymi, tzw. „pola uwagi” o szerokości 80cm – dla osób niewidomych i słabo widzących w kolorze żółtym. Odwodnienie powierzchniowe jezdni zostaje zapewnione poprzez odpowiednie nadanie spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe są odprowadzane do istniejących wpustów ulicznych i kanalizacji deszczowej. 5. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony Dokumentacji Projektowej i STWiOR (zał. 6). 6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z dokumentacją przetargową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z przyjętym standardem, b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia d) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy, e) miejsce odwozu urobku na odkład Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie, 7. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również koszty związane z oznakowaniem robót wg sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązuje się złożyć w siedzibie Zamawiającego i w ZDPK Kraków (zarządcy drogi) do zatwierdzenia projekt organizacji ruchu do 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, (np. materiały, urządzenia, itp), Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (materiałów, urządzeń, itp.), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. \ 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia: W przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tekst jednolity z 2016r. poz. 1666, z późn.zm.) osoby wykonujące roboty budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w podrozdziale III.2 ust. 4 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
 
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45233222-1, 45233161-5, 45233000-9, 45112710-5

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.