Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa ul. dr J. Kozioła

Przedmiot:

Przebudowa ul. dr J. Kozioła

Data zamieszczenia: 2018-04-26
Zamawiający: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
Krajowy numer identyfikacyjny 122680121
ul. Bernardyńska   24
33-100  Tarnów
państwo Polska
tel. 14 6883100
e-mail zdik@zdik.tarnow.pl
faks 14 6883115.
Adres strony internetowej (url): www.zdik.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Kwota: 0 PLN
Data udzielenia: 0000-00-00
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. dr J. Kozioła
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZDiK.DZ.271.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. dr J. Kozioła. 2. Zadanie polegać będzie między innymi na: 1) przebudowie sieci elektroenergetycznych w zakresie likwidacji odcinka linii SN, likwidacji stacji transformatorowej oraz wykonania zabezpieczenia i przebudowy odcinków linii kablowych SN i nN, z wyjątkiem zakresu, który będzie realizowany przez Tauron Dystrybucja S.A., tj. budowy stacji transformatorowej 15/0,4 kV wnętrzowej wraz z wyposażeniem, nawiązań odcinków linii kablowej SN do zasilania stacji, nawiązań linii kablowych nN ze stacji transformatorowej do istniejącej sieci, 2) przebudowie sieci teletechnicznej 3) budowie sieci kanalizacji deszczowej, 4) przebudowie sieci gazowej, 5) przebudowie sieci i przyłączy wodociągowych, 6) wycince drzew i krzewów, 7) przygotowaniu projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych, 8) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej – papierowej – 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 9) odtworzenie po zakończeniu robót nawierzchni z kruszywa i nawierzchni asfaltowej, terenów zielonych (zieleńców, trawników), poboczy i istniejących zjazdów z kruszywa i z kostki granitowej, oraz oznakowania pionowego oraz stanu pierwotnego pasa drogowego. 3. Przedmiot niniejszej umowy należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową, 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 4. Wykonawca oświadcza, że znany jest mu teren, na którym mają być prowadzone prace i nie wnosi co do tego zastrzeżeń. 5. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się i znana jest mu dokumentacja projektowa załączona do SIWZ i nie wnosi co do niej zastrzeżeń i uwag. 6.Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych. 7. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobów deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym. 9. Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Zamawiającego okazać na każdym etapie realizacji robót świadectwa dopuszczające materiał/materiały do obrotu i stosowania w budownictwie. 10. Materiały zamienne mogą być zastosowane jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. 11. Materiał pochodzący z rozbiórek jest własnością Zamawiającego. Koszt palet, załadunku, transportu, wyładunku i przekazania ujęty został w wynagrodzeniu za przedmiot umowy: 1) Galanterię betonową nadającą się do ponownego wbudowania, np. krawężniki uliczne, obrzeża betonowe, kostkę brukową i inne należy ułożyć na paletach oraz zafoliować. Tak przygotowany materiał Wykonawca przewiezie i przekaże do bazy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dowody PZ przekazania materiałów wystawione na Zarząd Drógi Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24 w terminie 5 dni od dnia wystawienia. 2) Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i przekaże do utylizacji. Wykonawca przekaże karty przekazania odpadów Zamawiającemu i odbiorcy odpadów wystawione na Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24 w terminie 5 dni od dnia wystawienia. 3) Gruz oraz ziemię należy wywieźć i przekazać odbiorcy posiadającemu pozwolenie na zagospodarowanie tych odpadów. 4) Elementy nienadające się do dalszego wykorzystania, zakwalifikowane jako złom, przekazywane będą do punktu skupu surowców wtórnych. Koszt załadowania, wyładowania i transportu złomu do punktu skupu ponosi Wykonawca. Dowód potwierdzający przekazanie złomu powinien być wystawiony na Gminę Miasta Tarnowa – 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2, NIP 873-10-11-086. Potwierdzenie przekazania złomu należy dostarczyć do siedziby Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24 w terminie dwóch dni roboczych od daty wystawienia przez punkt skupu. 12. Koszt zorganizowania i rozbiórki czasowego zaplecza budowy wliczono w wynagrodzenie za przedmiot umowy. 13. Ewentualne roboty zamienne mogą być przyjęte przez Wykonawcę do realizacji tylko na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez obie strony umowy. 14. Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wiążących Wykonawcę poleceń w sprawie podjęcia robót zamiennych. 15. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom Tauron Dystrybucja S.A. oraz firmy wykonującej na zlecenie Tauron Dystrybucja S.A. przebudowę stacji energetycznej SN/nN; 16. Wykonawca zobowiązany jest do opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót oraz jego aktualizacja w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; harmonogram robót zostanie przedłożony w terminie 7 dni od podpisania umowy, w miarę potrzeb i postępu prac Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu, przy czym każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego; Wykonawca powinien uwzględnić przy przygotowaniu harmonogramu robót typowo niekorzystne warunki pogodowe, które mogą ograniczyć postęp robót oraz inne okoliczności mogące mieć wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. 17. Zamawiający wymaga udzielenia: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) minimum 5 lat rękojmi na wykonane roboty budowlane z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ. 18. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 19. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, Wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 20. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi. 21. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy. 22. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót (będących materiałem pomocniczym do wyceny zadania), stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 23. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 24. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca w miejsce określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 Pzp oferuje rozwiązania zgodne z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Pozostali Wykonawcy składają w ofercie oświadczenie o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 25. W przypadku zmiany lub wycofania normy należy stosować normy obowiązujące. 26. Zamawiający nie wymaga wizji lokalnej, o której mowa w art. 9a ust 2 Pzp. Natomiast Zamawiający wskazuje możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia po uprzednim uzgodnieniu terminu. W takim przypadku koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć do ceny oferty. 27. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej u Wykonawcy lub Podwykonawcy, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zwarte są w projekcie umowy – załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232130-2
 
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.