Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel

Przedmiot:

Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel

Data zamieszczenia: 2018-04-26
Zamawiający: Gmina Reszel
Krajowy numer identyfikacyjny 51074361100000
ul. Rynek  24
11440   Reszel
państwo Polska
tel. 89 755 00 31
e-mail przetarg@ugreszel.pl
faks 897 550 031.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel
Kwota: 102,139 PLN
Data udzielenia: 2018-04-24
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
TB.271.3.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia dla części I - „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Reszel”. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz i rozścielenie kruszywa naturalnego 0-31,5 mm, kategorii C50/30 w szacunkowej ilości 1270 ton i pospółki o szacunkowej ilości 100 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego . 2) Profilowanie nawierzchni około 60 km dróg równiarką drogową o mocy co najmniej 110 KM wraz z usunięciem zbędnych kamieni. Szacunkowy czas pracy równiarki – około 150 h. 3) Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni około 20 km dróg walcem lub wałem o ciężarze całkowitym min. 3,5 t. Szacunkowy czas pracy walca – około 40 h. Opis przedmiotu zamówienia dla części II - „Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Reszel”. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco, o szacunkowej ilości – 50 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości – 100 m2 3) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania, o szacunkowej ilości - 50 m2 Opis przedmiotu zamówienia dla części III - „Remont dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej w obrębie miasta Reszel”. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco, o szacunkowej ilości – 200 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości – 250 m2 3) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania, o szacunkowej ilości - 300 m2 Opis przedmiotu zamówienia dla części IV - „Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. koparko-spycharki wraz z operatorem oraz ciągnika z przyczepą wraz z kierowcą”. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. koparko-spycharki, wraz z obsługą operatorską, o mocy silnika min. 105 KM wyposażoną w przednią łyżkę dzieloną o poj. min. 1,00 m3, łyżkę tylną na ramieniu teleskopowym o zasięgu min. 4 m o poj. min. 0,50 m3, łyżkę skarpową o poj. min. 0,80 m3 – szacunkowy czas pracy – 50 godz. 2) Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. ciągnika, wraz z kierowcą, o mocy silnika min. 75 kM z przyczepą samowyładowczą o ładowności min. 4,0 t – szacunkowy czas pracy – 20 godz. 3) podstawianie sprzętu określonego w pkt. 1 i 2 w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
 
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45520000-8

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.