Przedmiot: |
Dostawa i montaż pomp ciepła z dostosowaniem istniejącej instalacji w obiektach sportowych MOSIR w Knurowie: - Pływalnia Kryta przy ul. Szpitalnej 23, - Hala Sportowa i Pływalnia Kryta przy ul. Górniczej 2 |
Data zamieszczenia: | 2018-04-26 |
Zamawiający: |
Gmina Knurów Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000 ul. ul. dr. Floriana Ogana 5 44190 Knurów państwo Polska tel. 323 392 308 e-mail zp@knurow.pl faks 32 2351521 3392292. Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Kwota: | 859,025 PLN |
Data udzielenia: | 2018-04-18 |
Treść: |
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż pomp ciepła z dostosowaniem istniejącej instalacji w obiektach sportowych MOSIR w Knurowie: - Pływalnia Kryta przy ul. Szpitalnej 23, - Hala Sportowa i Pływalnia Kryta przy ul. Górniczej 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.57.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na dostawie i montażu pomp ciepła z dostosowaniem istniejącej instalacji w obiektach sportowych MOSIR w Knurowie w podziale na dwie części: 1) Część I pn.: Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Szpitalnej 23 - Pływalnia Kryta w Knurowie, 2) Część II pn.: Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z dostosowaniem istniejącej instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2 – Hala Sportowa i Pływalnia Kryta w Knurowie. Przedmiot zamówienia w zakresie Części I obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego projektu budowlano – wykonawczego instalacji pomp ciepła wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, 2) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej, 5) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, 6) wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla posadowienia i montażu wszystkich urządzeń przedmiotowego zadania na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, w tym: a) dostawa i montaż zaprojektowanych urządzeń i instalacji, w tym: budowa systemu monitorowania i sterowania układem dystrybucji ciepła i energii w budynku; montaż pomp ciepła na sumaryczną moc 100 kW do wspomagania ogrzewania technicznej wody basenowej; montaż zasobników do pomp ciepła; montaż układu zasilania pomp ciepła wraz z układem kompensacji mocy biernej; zabudowę kontenerowej stacji transformatorowej SN wraz z liniami zasilającymi oraz rozbudową istniejącej rozdzielni niskiego napięcie do zasilania pomp ciepła. b) modernizacja istniejących instalacji, w tym: modernizacja istniejącego podłączenia zasilania energią cieplną wymienników technicznej wody basenowej umożliwiająca włączenie wspomagających pomp ciepła do pracy w systemie biwalentnym częściowo równoległym; modernizacja układu podgrzewania C.W.U; 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 8) przeszkolenie pracowników Realizatora, o którym mowa w § 1 ust. 6 wzoru umowy z zakresu obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz przekazanie instrukcji użytkowania tych urządzeń, 9) serwisowanie zamontowanych urządzeń przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie gwarancyjnym od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 10) zapewnienie przeprowadzenia co najmniej 1 raz w ciągu roku kontroli podstawowej zamontowanych urządzeń przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia w zakresie Części II obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego projektu budowlano – wykonawczego instalacji pomp ciepła wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, 2) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej, 5) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, 6) wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla posadowienia i montażu wszystkich urządzeń przedmiotowego zadania na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, w tym: a) dostawa i montaż zaprojektowanych urządzeń i instalacji, w tym: budowa systemu monitorowania i sterowania układem dystrybucji ciepła i energii w budynku; montaż i podłączenie pomp ciepła z opcją schładzania na sumaryczną moc grzewczą 97,6 kW do wspomagania zasilania central wentylacyjnych (z wyłączeniem central N1W1 i N2W2); montaż zasobników do pomp ciepła; montaż układu zasilania pomp ciepła wraz z układem kompensacji mocy biernej; b) modernizacja istniejących instalacji, w tym: modernizacja istniejącego podłączenia zasilania energią cieplną nagrzewnic central wentylacyjnej umożliwiająca włączenie wspomagających pomp ciepła do pracy w systemie biwalentnym częściowo równoległym. 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 8) przeszkolenie pracowników Realizatora, o którym mowa w § 1 ust. 6 wzoru umowy z zakresu obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz przekazanie instrukcji użytkowania tych urządzeń, 9) serwisowanie zamontowanych urządzeń przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie gwarancyjnym od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 10) zapewnienie przeprowadzenia co najmniej 1 raz w ciągu roku kontroli podstawowej zamontowanych urządzeń przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 ust. 9 wzoru umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części: tak
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45317000-2, 45320000-6, 45321000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45450000-6
|
© eurobudowa.pl 2004-2024