Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W OSTRÓDZIE- SZKOŁA...

Przedmiot:

KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W OSTRÓDZIE- SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO

Data zamieszczenia: 2018-04-26
Zamawiający: Gmina Miejska Ostróda
Krajowy numer identyfikacyjny 52443000000
ul. ul. Mickiewicza  24
14100   Ostróda
państwo Polska
tel. 896 429 400
e-mail zamowienia@um.ostroda.pl
faks 896 429 401.
Adres strony internetowej (url):
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Kwota: 701,963 PLN
Data udzielenia: 2018-04-24
Treść:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W OSTRÓDZIE- SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa termomodernizacja szkół podstawowych w Ostródzie- Szkoła Podstawowa nr 6 im. Kornela Makuszyńskiego, w tym: 1) Część 1- wykonanie docieplenia budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; 2) Część 2- wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz wykonanie instalacji solarnej; zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.1 i 4.2 do SIWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 5.1 i 5.2 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ; dalej: STWiOR) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3.1 i 3.2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.; dalej: KP). 4. W przypadku, gdy w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5. Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym (z wyłączeniem okresu od 1.7.2018 r. do 15.8.2018 r.), wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. Roboty szczególnie uciążliwe (hałas, zanieczyszczenie) należy wykonać w godzinach popołudniowych (po godzinie 15:00) oraz w weekendy. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w spotkaniu w siedzibie Zamawiającego, podczas którego zostaną uzgodnione szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczności skoordynowania realizacji poszczególnych części zamówienia, przez różnych wykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
 
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45421130-4, 45320000-6, 45261215-4, 45331100-7

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.