Przedmiot: |
Wykonanie: 1) projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń Oddziału Pediatrycznego na parterze w części wschodniej budynku A na potrzeby utworzenia izolatek. 2) projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej na I piętrze w części zachodniej budynku B na potrzeby utworzenia trzeciej pracowni USG. 3) inwentaryzacji architektonicznej i instalacyjnej, koncepcji architektonicznej oraz projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń Oddziału Ginekologiczno -Położniczego na II piętrze w budynku C i A (część zachodnia) w celu dostosowania do obowiązujących przepisów i norm w związku z przeniesieniem części Ginekologicznej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach |
Data zamieszczenia: | 2018-06-21 |
Zamawiający: |
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice powiat: starachowicki |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Starachowice |
Kwota: | 76,260 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 48780.49 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SMART ARCHITEKCI, Szymon Mazurek Email wykonawcy: info.smartarchitekci@gmail.com Adres pocztowy: ul. Milicka 68 Kod pocztowy: 51-126 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 46740.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 46740.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51660.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 48780.49 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: NEON Wojciech Norberciak Email wykonawcy: neon@neon.net.pl Adres pocztowy: ul. Bór 180 Kod pocztowy: 42-202 Miejscowość: Częstochowa Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 29520.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 29520.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59040.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ,, Prawo zamówień publicznych" (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 3. Uzasadnienie: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w części zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert określił kwotę brutto, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto: dla zadania nr 3: 120 000,00 zł. W związku z tym, iż najkorzystniejsza oferta (172 200,00 zł brutto) przewyższa odczytaną w dniu otwarcia ofert kwotę, Zamawiający unieważnia postępowanie. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 71248000-8 |
© eurobudowa.pl 2004-2024