Przedmiot: |
Zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej", zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku" |
Data zamieszczenia: | 2018-08-10 |
Zamawiający: |
Gmina Miedźna - Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna powiat: pszczyński |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Miedźna |
Kwota: | 200,532 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna" Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Gmina Miedźna jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna" zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna" . Uzasadnienie Na dzień 07.08.2018 r. godz. 12:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej", Zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta dotycząca zadania pn.: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna" Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Gmina Miedźna jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna" zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna" . Uzasadnienie Na dzień 07.08.2018 r. godz. 12:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej", Zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta dotycząca zadania pn.: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej" IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 45439.89 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: MarMasz Rafał Maryjosz Email wykonawcy: maryjosz@o2.pl Adres pocztowy: ul. Nad Wisłą 4 Kod pocztowy: 43-227 Miejscowość: Grzawa Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 45439.89 Oferta z najniższą ceną/kosztem 45439.89 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45439.89 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku" IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 155091.50 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Marian Cepok Email wykonawcy: zrbcepok@op.pl Adres pocztowy: Wodzisławska 52 Kod pocztowy: 43-200 Miejscowość: Poręba Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 155091.50 Oferta z najniższą ceną/kosztem 155091.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155091.50 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45453000-7 |
© eurobudowa.pl 2004-2024