Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna",...

Przedmiot:

Zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej", zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku"

Data zamieszczenia: 2018-08-10
Zamawiający: Gmina Miedźna - Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna
powiat: pszczyński
Województwo: śląskie
Miasto: Miedźna
Kwota: 200,532 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna"
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Gmina Miedźna jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna" zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna" . Uzasadnienie Na dzień 07.08.2018 r. godz. 12:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej", Zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta dotycząca zadania pn.: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna",

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna"
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Gmina Miedźna jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna" zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna" . Uzasadnienie Na dzień 07.08.2018 r. godz. 12:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego na realizację zadań: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna", zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej", Zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku" prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta dotycząca zadania pn.: zadanie nr 1 pn.: ,,Wykonanie parkietu na Sali gimnastycznej w SP Miedźna", zadanie nr 2 pn.: ,,Renowacja parkietów w salach lekcyjnych w SP Miedźna",

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 pn.: ,,Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych w części podziemnej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 45439.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MarMasz Rafał Maryjosz
Email wykonawcy: maryjosz@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Nad Wisłą 4
Kod pocztowy: 43-227
Miejscowość: Grzawa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45439.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45439.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45439.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4 pn.: ,,Modernizacja SP we Frydku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 155091.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Marian Cepok
Email wykonawcy: zrbcepok@op.pl
Adres pocztowy: Wodzisławska 52
Kod pocztowy: 43-200
Miejscowość: Poręba
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 155091.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155091.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155091.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 45453000-7

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.