Przedmiot: |
Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą - Zakup sprzętu informatycznego - część II. Zakup sprzętu informatycznego wraz z realizacją usług instalacyjno-konfiguracyjnych |
Data zamieszczenia: | 2018-09-25 |
Zamawiający: |
Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce ul. Rynek Górny 2, 32-020 Wieliczka powiat: wielicki |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wieliczka |
Kwota: | 95,663 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Serwer baz danych i systemów dziedzinowych, Macierz dyskową, System backup, Zasilacz awaryjny UPS 40kVA, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Szafa typu RACK z wyposażeniem Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: CZĘŚĆ I: Serwer baz danych i systemów dziedzinowych, Macierz dyskowa, System backup, Zasilacz awaryjny UPS 40kVA, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Szafa typu RACK z wyposażeniem W części I postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), bowiem w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17 sierpnia 2018 r. do godziny 08:45 w przedmiotowym postępowaniu w części I złożono tylko jedną ofertę. W celu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosował procedurę, o której mowa w art. 24aa cytowanej powyżej ustawy. W trakcie oceny oferty, jedynej złożonej w tej części postępowania stwierdzono, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ, a tym samym oferta została odrzucona. Mając na uwadze powyższe wyczerpane zostały przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt. 1 obligujące do unieważnienia przedmiotowej części postępowania. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestawy komputerowe z monitorem IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 80340.00 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Maxto Spółka zo.o. SK.A. Email wykonawcy: pflorek@maxto.pl Adres pocztowy: ul. Willowa 87 Kod pocztowy: 32-085 Miejscowość: Modlniczka Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 95663.25 Oferta z najniższą ceną/kosztem 95663.25 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95663.25 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 30200000-1 |
© eurobudowa.pl 2004-2024