Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w...

Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą - Zakup sprzętu informatycznego - część II. Zakup sprzętu informatycznego wraz z realizacją usług instalacyjno-konfiguracyjnych

Data zamieszczenia: 2018-09-25
Zamawiający: Powiat Wielicki - Starostwo Powiatowe w Wieliczce
ul. Rynek Górny 2, 32-020 Wieliczka
powiat: wielicki
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieliczka
Kwota: 95,663 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Serwer baz danych i systemów dziedzinowych, Macierz dyskową, System backup, Zasilacz awaryjny UPS 40kVA, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Szafa typu RACK z wyposażeniem
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
CZĘŚĆ I: Serwer baz danych i systemów dziedzinowych, Macierz dyskowa, System backup, Zasilacz awaryjny UPS 40kVA, Przełącznik sieciowy zarządzalny, Szafa typu RACK z wyposażeniem W części I postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), bowiem w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17 sierpnia 2018 r. do godziny 08:45 w przedmiotowym postępowaniu w części I złożono tylko jedną ofertę. W celu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosował procedurę, o której mowa w art. 24aa cytowanej powyżej ustawy. W trakcie oceny oferty, jedynej złożonej w tej części postępowania stwierdzono, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ, a tym samym oferta została odrzucona. Mając na uwadze powyższe wyczerpane zostały przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt. 1 obligujące do unieważnienia przedmiotowej części postępowania.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zestawy komputerowe z monitorem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 80340.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Maxto Spółka zo.o. SK.A.
Email wykonawcy: pflorek@maxto.pl
Adres pocztowy: ul. Willowa 87
Kod pocztowy: 32-085
Miejscowość: Modlniczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 95663.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95663.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95663.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 30200000-1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.