Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni...

Przedmiot:

Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: ,,Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość"

Data zamieszczenia: 2018-10-09
Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
ul. Augusta Zamojskiego 4, 21-205 Jabłoń
powiat: parczewski
Województwo: lubelskie
Miasto: Jabłoń
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 1. Podstawę do unieważnienia postepowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu na CZĘŚĆ 1 zostały złożone trzy oferty. Oferta oceniona jako najkorzystniejsza, która otrzymała najwyższą ilość pkt przyznaną według kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, zawiera cenę ofertową brutto w kwocie 67 913,22 zł. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 31 236,39 zł i na obecnym etapie realizacji projektu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 2. Podstawę do unieważnienia postepowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu na CZĘŚĆ 2 zostały złożone trzy oferty. Oferta oceniona jako najkorzystniejsza, która otrzymała najwyższą ilość pkt przyznaną według kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, zawiera cenę ofertową brutto w kwocie 92 177,00 zł. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 85 083,00 zł i na obecnym etapie realizacji projektu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 3. Podstawę do unieważnienia postepowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu na CZĘŚĆ 3 została złożona jedna oferta. Oferta zawiera cenę ofertową brutto w kwocie 34 440,00 zł. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 9 321,88 zł i na obecnym etapie realizacji projektu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 4. Podstawę do unieważnienia postepowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu na CZĘŚĆ 4 zostały złożone dwie oferty. Oferta oceniona jako najkorzystniejsza, która otrzymała najwyższą ilość pkt przyznaną według kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, zawiera cenę ofertową brutto w kwocie 40 299,60 zł. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 35 250,94 zł i na obecnym etapie realizacji projektu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 5. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W niniejszym postępowaniu na CZĘŚĆ 5 została złożona jedna oferta. Oferta została odrzucona. W konsekwencji w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, postanowił jak wyżej.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 44510000-8

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.