Przedmiot: |
Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: ,,Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość" |
Data zamieszczenia: | 2018-10-09 |
Zamawiający: |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu ul. Augusta Zamojskiego 4, 21-205 Jabłoń powiat: parczewski |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Jabłoń |
Kwota: | 32,420 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 26358.00 Waluta złoty IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o. Email wykonawcy: henryk@kogex.pl Adres pocztowy: ul. Gajowa 53/16 Kod pocztowy: 50-520 Miejscowość: Wrocław Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 32420.34 Oferta z najniższą ceną/kosztem 32420.34 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45367.32 Waluta: złoty IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 2. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postepowaniu na CZĘŚĆ 2 zostały złożone dwie oferty. Oferta oceniona pierwotnie jako najkorzystniejsza, w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert została odrzucona. Druga z ofert zawiera cenę ofertową brutto w kwocie 86 391,51 zł. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części wynosi 85 083,00 zł i na obecnym etapie realizacji projektu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 3. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy - nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu na CZĘŚĆ 3 do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 04.09.2018 r. do godz.11.00 do Zamawiającego nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy zawiadamia, że unieważnił postępowanie w CZĘŚCI 4. Podstawę do unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na CZĘŚĆ 4 do upływu terminu składania ofert tj.: do dnia 04.09.2018 r. do godz.11.00 do Zamawiającego zostały złożone dwie oferty. Obie oferty, w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert zostały odrzucone na podstawie art. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W związku z powyższym, Zamawiający mając na uwadze dyspozycję art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, która skutkuje unieważnieniem postępowania, postanawia jak wyżej. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Złożono jedną ofertę, a Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą odmówił podpisania umowy. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 44510000-8 |
© eurobudowa.pl 2004-2024