Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych -...

Przedmiot:

Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2018-10-09
Zamawiający: Powiat Kościerski - Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna
powiat: kościerski
Województwo: pomorskie
Miasto: Kościerzyna
Kwota: 465,409 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - modele sprzętu do pakowania i zabezpieczania ładunku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 8741.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14160.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - mapy związane z gospodarką magazynową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1394.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1390.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: wyposażenie pracowni - Spedytor - pozostałe elementy pracowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 34254.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - zasilacz laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2682.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3176.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - przyrządy pomiarowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: "BIALL" Sp. z o.o., ul. Barniewicka 54 C, 80-299 Gdańsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barniewicka 54 C, 80-299 Gdańsk
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17761.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17761.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32700.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - automatyka chłodnicza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 14292.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50856.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50856.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50856.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrale klimatyzacyjne, wentylacyjne i wentylatory
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 14 zamówienia - wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrale klimatyzacyjne, wentylacyjne i wentylatory nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowiska dydaktyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 15 zamówienia - wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowiska dydaktyczne nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - pozostałe elementy pracowni
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Oferta złożona dla części 16 zamówienia przez firmę: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce była jedyną w tej części zamówienia i zawierała rażąco niską cenę. Zamawiający pismem z dnia 05.09.2018r wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny ofert dla części 16 przedmiotowego zamówienia. Wykonawca pismem z dnia 10.09.2018r potwierdził, że jego oferta w zakresie części 16 zamówienia zawiera rażąco niską cenę. Wobec powyższego na podstawie 90. ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na część 16 zamówienia przez: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce jako zawierające rażąco niską cenę. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - obróbka ręczna i mechaniczna materiałów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 89593.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 105642.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105642.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124758.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska do wykonywania połączeń rur

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 109770.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma, ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 122320.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122320.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135529.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 19 zamówienia - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska do wykonywania połączeń elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 32113.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz
Kod pocztowy: 49-318
Miejscowość: Skarbimierz
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90353.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisk wykonywania i konserwacji napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 21 zamówienia - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisk wykonywania i konserwacji napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienione części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko montera sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 75934.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma, ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121223.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 1 - wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - modele i środki transportu wewnętrznego
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 3 - wyposażenie pracowni - Logistyk - modele i środki transportu wewnętrznego, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - filmy i prezentacje edukacyjne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 5 - wyposażenie pracowni - Logistyk - filmy i prezentacje edukacyjne, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 6 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 8 - wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 22 - wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 31711000-3

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.