Przedmiot: |
Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych |
Data zamieszczenia: | 2018-10-09 |
Zamawiający: |
Powiat Kościerski - Starostwo Powiatowe w Kościerzynie ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna powiat: kościerski |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kościerzyna |
Kwota: | 465,409 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - modele sprzętu do pakowania i zabezpieczania ładunku IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 8741.46 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Kod pocztowy: 49-318 Miejscowość: Skarbimierz Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 8750.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 8750.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14160.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - mapy związane z gospodarką magazynową IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1394.31 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Kod pocztowy: 49-318 Miejscowość: Skarbimierz Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 800.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1390.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: wyposażenie pracowni - Spedytor - pozostałe elementy pracowni IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 34254.47 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Kod pocztowy: 49-318 Miejscowość: Skarbimierz Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 49480.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 49480.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75600.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - zasilacz laboratoryjny IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2682.93 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Kod pocztowy: 49-318 Miejscowość: Skarbimierz Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 3176.58 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - przyrządy pomiarowe IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 13658.54 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: "BIALL" Sp. z o.o., ul. Barniewicka 54 C, 80-299 Gdańsk Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Barniewicka 54 C, 80-299 Gdańsk Kod pocztowy: 80-299 Miejscowość: Gdańsk Kraj/woj.: pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 17761.44 Oferta z najniższą ceną/kosztem 17761.44 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32700.00 Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - automatyka chłodnicza IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 14292.68 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Kod pocztowy: 49-318 Miejscowość: Skarbimierz Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 50856.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 50856.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50856.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrale klimatyzacyjne, wentylacyjne i wentylatory Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 14 zamówienia - wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrale klimatyzacyjne, wentylacyjne i wentylatory nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowiska dydaktyczne Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 15 zamówienia - wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowiska dydaktyczne nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - pozostałe elementy pracowni Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Oferta złożona dla części 16 zamówienia przez firmę: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce była jedyną w tej części zamówienia i zawierała rażąco niską cenę. Zamawiający pismem z dnia 05.09.2018r wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny ofert dla części 16 przedmiotowego zamówienia. Wykonawca pismem z dnia 10.09.2018r potwierdził, że jego oferta w zakresie części 16 zamówienia zawiera rażąco niską cenę. Wobec powyższego na podstawie 90. ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na część 16 zamówienia przez: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce jako zawierające rażąco niską cenę. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - obróbka ręczna i mechaniczna materiałów IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 89593.50 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała Kod pocztowy: 43-300 Miejscowość: Bielsko-Biała Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 105642.24 Oferta z najniższą ceną/kosztem 105642.24 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124758.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska do wykonywania połączeń rur IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 109770.73 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma, ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino Kod pocztowy: 74-101 Miejscowość: Gryfino Kraj/woj.: zachodniopomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 122320.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 122320.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135529.60 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 19 zamówienia - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska do wykonywania połączeń elektrycznych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 32113.82 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 6 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: SZYDŁOWSKI, Łukasz Szydłowski, ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dębowa 4c, 49-318 Skarbimierz Kod pocztowy: 49-318 Miejscowość: Skarbimierz Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90353.28 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisk wykonywania i konserwacji napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 30.08.2018 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 8 oferty. Na część 21 zamówienia - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisk wykonywania i konserwacji napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienione części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko montera sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 75934.96 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma, ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino Kod pocztowy: 74-101 Miejscowość: Gryfino Kraj/woj.: zachodniopomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 73300.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 73300.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121223.88 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 1 - wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - modele i środki transportu wewnętrznego Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 3 - wyposażenie pracowni - Logistyk - modele i środki transportu wewnętrznego, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - filmy i prezentacje edukacyjne Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 5 - wyposażenie pracowni - Logistyk - filmy i prezentacje edukacyjne, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 6 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 8 - wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 22 - wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 17.09.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy z dniem 25.09.2018r. Po tej dacie na monity Zamawiającego Wykonawca nie odpowiadał. Wykonawca pismem z dnia 03.10.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od realizacji następujących części zamówienia objętych umową: o część 7 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna o część 10 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny o część 24 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, z powodu błędnej kalkulacji. Informacja ta wpłynęła do Zamawiającego po terminie związania ofertą. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. Należy uznać, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w wyżej wymienionych częściach zamówienia. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 31711000-3 |
© eurobudowa.pl 2004-2024