Przedmiot: |
Bieżące utrzymanie i konserwacja ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa |
Data zamieszczenia: | 2018-10-10 |
Zamawiający: |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów powiat: Rzeszów |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Kwota: | 300,000 PLN |
Treść: |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 243747.12 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: BRUK-MAR F.H.U. Marcin Gąsior Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Mieszka I 48 lok. 50 Kod pocztowy: 35-303 Miejscowość: Rzeszów Kraj/woj.: podkarpackie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 300000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 300000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300000.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy (nr postępowania CZ-A.271.105.309.2017; umowa nr 15.TR.2312.2.2018 r. z dnia 05.02.2018 r.). Udzielenie zamówienia podobnego wynika z faktu, iż środki finansowe przeznaczone na konserwację ekranów akustycznych i usuwanie uszkodzeń zostały wykorzystane, w związku z czym zamawiający nie może usunąć uszkodzeń ekranów powstałych obecnie w wyniku wypadków, aktów wandalizmu oraz nie ma możliwości prowadzić konserwacji ekranów akustycznych. Ponadto wykonano i przekazano do bieżącego utrzymania dodatkowe ekrany w ciągu ulic Lubelskiej, Podkarpackiej, DK 97 (dojazd do S -19), Rzecha, w związku z powyższym niezbędne jest udzielenia zamówienia podobnego. CPV: 50230000-6 |
© eurobudowa.pl 2004-2024