Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych -...

Przedmiot:

Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2018-11-23
Zamawiający: Powiat Kościerski - Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna
powiat: kościerski
Województwo: pomorskie
Miasto: Kościerzyna
Kwota: 47,400 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: część 1 - wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 1 - wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: część 2 - wyposażenie pracowni - Logistyk - modele i środki transportu wewnętrznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: GREGO Grzegorz Król, ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: część 3 - wyposażenie pracowni - Logistyk - filmy i prezentacje edukacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1453.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: GREGO Grzegorz Król, ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: część 4 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 4 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: część 5 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 5 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: część 6 - wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 6 - wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: część 7 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma, ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: część 8 - wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowiska dydaktyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: część 9 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 9 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: część 10 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisk wykonywania i konserwacji napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: część 11 - wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 11 - wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: część 12 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 12 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 31711000-3

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.