Przedmiot: |
Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych |
Data zamieszczenia: | 2018-11-23 |
Zamawiający: |
Powiat Kościerski - Starostwo Powiatowe w Kościerzynie ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna powiat: kościerski |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kościerzyna |
Kwota: | 47,400 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część 1 - wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 1 - wyposażenie pracowni - Logistyk - oprogramowanie, tworzenie i drukowanie etykiet i kodów kreskowych zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 - wyposażenie pracowni - Logistyk - modele i środki transportu wewnętrznego IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1300.81 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: GREGO Grzegorz Król, ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze Kod pocztowy: 41-800 Miejscowość: Zabrze Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 9600.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 9600.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9600.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: część 3 - wyposażenie pracowni - Logistyk - filmy i prezentacje edukacyjne IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1453.66 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: GREGO Grzegorz Król, ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Pośpiecha 22/20, 41-800 Zabrze Kod pocztowy: 41-800 Miejscowość: Zabrze Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1800.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2460.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część 4 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 4 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: część 5 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 5 - wyposażenie pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: część 6 - wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 6 - wyposażenie pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: część 7 -wyposażenie pracowni - ICT elektrotechnika i elektronika - stół laboratoryjny IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 7317.07 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma, ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 110/4, 74-101 Gryfino Kod pocztowy: 74-101 Miejscowość: Gryfino Kraj/woj.: zachodniopomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 36000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 36000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73800.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: część 8 - wyposażenie pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowiska dydaktyczne Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: część 9 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 9 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: część 10 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisk wykonywania i konserwacji napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż na wyżej wymienioną część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: część 11 - wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 11 - wyposażenie stanowisk pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: część 12 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE: Po dokonaniu przez Zamawiającego w dniu 06.11.2018r wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych, Wykonawca: PB tenders, Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla części: część 12 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie zamówienia: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznych - specjalistyczne wyposażenie pracowni dydaktycznych był zobowiązany do podpisania umowy. Umowa została wysłana do Wykonawcy w dniu 8 listopada 2018 r. Wzywany do podpisania umowy Wykonawca nie odbierał telefonów od Zamawiającego i nie reagował na ponaglenia celem przesłania podpisanej umowy na adres Zamawiającego. Wykonawca mailem z dnia 16.11.2018r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy w części 1, 4, 9 i 11 przedmiotu zamówienia. Termin związania z ofertą minął 20 listopada 2018 r. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie. Podstawa Prawna unieważnienia postępowania częściach, którego dotyczy anulowanie wyboru najkorzystniejszej oferty: Art.93, ust. 1 pkt 7 Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 31711000-3 |
© eurobudowa.pl 2004-2024