Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu oraz dostawa tablic informujących o...

Przedmiot:

Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu oraz dostawa tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy/o patronie ulicy na terenie Miasta Łodzi

Data zamieszczenia: 2018-12-03
Zamawiający: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi
ul. Piotrkowska 173, 90-447 Łódź
powiat: Łódź
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Kwota: 109,672 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Montaż aktywnego znaku D-6 na ulicy Kilińskiego przy ulicy Zarzewskiej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert tj. do dnia 30.10.2018 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie Części 1 postępowania.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie tablic informujących o pochodzeniu nazwy ulicy / o patronie ulicy w ramach Budżetu Obywatelskiego wraz z opracowaniem ich treści i projektów wizualnych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert tj. do dnia 30.10.2018 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie Części 2 postępowania.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z elementów prefabrykowanych na ulicy Zamkniętej wraz z montażem oznakowania pionowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 21696.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane ,,KEMY" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kemy.pl
Adres pocztowy: ul. Konstantynowska 24/26
Kod pocztowy: 94-303
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20823.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20823.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39114.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Montaż oznakowania pionowego urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 85267.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane ,,KEMY" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kemy.pl
Adres pocztowy: ul. Konstantynowska 24/26
Kod pocztowy: 94-303
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 88847.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88847.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88847.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Montaż oświetlenia oprawy drogowej w technologii LED oraz montaż kamery obrotowej wysokiej rozdzielczości
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert tj. do dnia 30.10.2018 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie Części 5 w/w postępowania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 34928472-7

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.