Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Przebudowa ulic gminnych na terenie miasta Milanówka - część 1: Przebudowa...

Przedmiot:

Przebudowa ulic gminnych na terenie miasta Milanówka - część 1: Przebudowa ulicy Wierzbowej - część 2: Przebudowa ulicy Herberta (dawnej Fiderkiewicza) - część 3: Przebudowa ulicy Parkowej (etap I - na odcinku od ul. Krasińskiego do ul. Chrzanowskiej (wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym) oraz skrzyżowanie z ul. Podgórną)

Data zamieszczenia: 2018-12-13
Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
powiat: grodziski
Województwo: mazowieckie
Miasto: Milanówek
Kwota: 1,600,000 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Przebudowa ulicy Wierzbowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1380923.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MKL-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Magazynowa 11A/38
Kod pocztowy: 02-652
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1600000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1966770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Przebudowa ulicy Herberta (dawnej Fiderkiewicza)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Do dnia 05.11.2018r. do godziny 12:00 wpłynęły trzy oferty niżej wymienionych Wykonawców: - INSTAL - NIKA Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Warszawie (00 - 910) przy Alei Gen. Chruściela nr 106 lok. 4. Cena oferty: 4 549 777,00 zł; - Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Sp. z o.o., z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim (97-300) przy ulicy Południowej nr 17 lok. 19,. Cena oferty: 3 640 759,37 zł; - MKL-BUD Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-652) przy ulicy Magazynowej nr 11A lok. 38, Cena oferty: 3 650 000,00 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia wynosi: 2 625 000,00 zł. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej (przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów) Komisja Przetargowa wnioskuje do Kierownika Zamawiającego o unieważnienie przedmiotowego postępowania w części nr 2. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Przebudowa ulicy Parkowej (etap I - na odcinku od. Krasińskiego do ul. Chrzanowej (wraz ze skrzyżowaniem wyniesionym oraz skrzyżowanie z ul. Podgórną)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Do dnia 05.11.2018r. do godziny 12:00 wpłynęła jedna oferta Wykonawcy działającego pod firmą: - ISTAL - NIKA Sp. z o. o., Sp. K., z siedzibą w Warszawie (00-910) przy Alei Gen. Chruściela nr 106 lok. 4. Cena oferty: 3 073 770,00 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia wynosi: 1 220 000,00 zł. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej (przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów) Komisja Przetargowa wnioskuje do Kierownika Zamawiającego o unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części nr 3. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 45233200-1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.