Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od...

Przedmiot:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 546 na odcinku od km 10+791 do km 13+103,20 od Bierzgłowa (przystanek PKS) do Łubianki (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 553) oraz Budowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance

Data zamieszczenia: 2018-12-13
Zamawiający: Województwo Kujawsko-Pomorskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Kwota: 216,494 PLN
Treść: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 40821.87
Waluta EURO

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kobylarnia 8
Kod pocztowy: 86-061
Miejscowość: Brzoza
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 216494.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612494.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216494.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 85%

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z wnioskiem złożonym w dniu 14.09.2017r. Zamawiający przewidział 10% zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu nr 591702-N-2017 do kwoty 1 108 084,56 zł netto. Umowa podstawowa została zawarta w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 04.12.2017r. Po przystąpieniu do realizacji w/w zadania stwierdzono konieczność wykonania niżej wymienionych robót polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych: 1. Usunięcia konstrukcji piwnic na parkingu: Przebudowa parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance wymagała wykonania robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Podczas prowadzenia robót ziemnych natrafiono na niezinwentaryzowane elementy zasypanych piwnic budynku. Powyższa sytuacja była niemożliwa do przewidzenia na etapie opracowania dokumentacji technicznej. Celem prawidłowego wykonania parkingu należy wykonać rozbiórkę betonowych niezbrojonych elementów piwnic. Następnie zachodzi konieczność przeprowadzenia robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta na właściwą głębokość pod konstrukcję nawierzchni i wykonania nasypu w miejscu rozbieranych elementów piwnic. 2. Parkingu przy budynku Centrum Kultury w Łubiance: Podczas wykonania robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni stwierdzono większą niż zakładał przedmiar robót powierzchnię parkingu o nawierzchni z kostki betonowej wraz z jej obramowaniem do rozbiórki. W celu realizacji obiektu zgodnie z dokumentacją techniczną zaszła konieczność wykonania robót rozbiórkowych oraz wykonania odcinka kanalizacji deszczowej PCW średnicy 315 mm. 3. Ścieżek rowerowych: Dokumentacja techniczna nie zawiera usunięcia drzew i krzewów na skarpach w obrębie ścieżki rowerowej. Pozostawienie drzew uniemożliwia prawidłowe wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Ponadto należy dodatkowo zastosować geokompozyty umacniający nasypy. Przyczyni się to do poprawy stateczności nasypów podczas eksploatacji. Dokumentacja techniczna zakłada wykonanie korytek ściekowych betonowych posadowionych na ławie betonowej. Ławę batonową zgodnie ze sztuką budowlaną należy wykonać na podsypce piaskowej. 4. Branży drogowej: Wykonanie wzmocnienia skarp wymaga zastosowania większej ilości geokompozytów niż przewidywał przedmiar robót. Celem osiągnięcia prawidłowej stateczności nasypów zasadne jest zastosowanie wskazanych materiałów wzmacniających i stabilizujących nasypy. Przedmiar robót zakłada niewystarczającą ilość robót związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zatoki autobusowej i miejsc postojowych. Prawidłowe wykonanie warstw konstrukcyjnych wymaga wykonania robót ziemnych w ilości zapewniającej realizację konstrukcji o odpowiedniej grubości. W przypadku zatoki autobusowej są to roboty ziemne na głębokość ok. 70 cm. Natomiast dla zatok postojowych ok. 51 cm. Podczas robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni natrafiono na niezinwentaryzowany przepust betonowy średnicy 400mm. Celem prawidłowego wykonania zadania z założeniami projektowymi. Przedmiar robót zakłada zbyt małą ilość powierzchni przewidzianej do wykonania oczyszczenia i skropienia nawierzchni. Prawidłowe wykonanie zadania wymaga zastosowania wskazanych robót celem osiągnięcia odpowiedniej szczepności warstw bitumicznych nawierzchniowych. 5. Przebudowy przepustu: Przebudowa istniejącego mostu na przepust wymaga przeprowadzenia robót rozbiórkowych istniejącego obiektu, które nie były możliwe do przewidzenia na etapie opracowania dokumentacji technicznej. Po wykonaniu wstępnych robót rozbiórkowych stwierdzono posadowienie obiektu na drewnianych palach z żelbetową płytą konstrukcyjną. Przed przystąpieniem do wykonania właściwego przepustu należy dokonać rozbiórki żelbetowej konstrukcji istniejącego mostu, ścięcia pali drewnianych wraz z ich wywozem oraz rozbiórki betonowych fundamentów z wywozem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki. Następnie poza właściwymi robotami ujętymi w dokumentacji technicznej konieczne jest wykonanie fundamentu kruszywowego, ław fundamentowych oraz zasypania konstrukcji i ścian czołowych gruntem nasypowym. Ponadto należy wykonać wzmocnienie podłoża gruntowego geosiatką. Skarpy należy umocnić narzutem kamiennym.

CPV: 45233140-2

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.