Przedmiot: |
Dostawa wyposażenia Dziennego Domu ,,Senior +" w miejscowości Mogilno, Gmina Korzenna. |
Data zamieszczenia: | 2018-12-13 |
Zamawiający: |
Gmina Korzenna - Urząd Gminy Korzenna Korzenna 325, 33-322 Korzenna powiat: nowosądecki |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Korzenna |
Kwota: | 31,131 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia meblowego oraz pozostałego wyposażenia. Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia kuchni oraz łazienki. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 20307.12 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: INVEST HORECA BISTRO MARIUSZ GAJDOS Email wykonawcy: biuro@culina.pl Adres pocztowy: 33-300 Nowy Sącz, ul. Zawiszy Czarnego 24 Kod pocztowy: 33-300 Miejscowość: Nowy Sącz Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24977.76 Oferta z najniższą ceną/kosztem 24977.76 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24977.76 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego i medycznego. Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego oraz RTV. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 5002.43 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 6 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. SIMPLY - IT SŁAWOMIR JABŁOŃSKI Email wykonawcy: biuro@simply-it.pl Adres pocztowy: 33-335 Nawojowa, ul.Zamkowa 28 Kod pocztowy: 33-335 Miejscowość: Nawojowa Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6153.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 6153.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9661.65 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości. Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 5 tj.: Dostawa wyposażenia do utrzymania czystości. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 39150000-8 |
© eurobudowa.pl 2004-2024