Przedmiot: |
Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych gwarancją sukcesu ucznia na rynku pracy ". |
Data zamieszczenia: | 2019-01-21 |
Zamawiający: |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie ul. Łapanów 32, 32-740 Łapanów powiat: bocheński |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Łapanów |
Kwota: | 204,460 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa komputerówZADANIE 1.2. Doposażenie pracowni dokumentacji technicznej - CKZiU Łapanów,ZADANIE 1.3. Doposażenie pracowni systemów energetyki odnawialnej - Zespół Szkół nr 2,ZADANIE. Doposażenie pracowni dokumentacji technicznej -Zespół Szkół nr 2 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 149499.99 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 4 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Bino Computers S. Bobek, B. Bielak, S. Bara s.j. Email wykonawcy: sebastian@biuro.pl Adres pocztowy: Wrząsowice 182 Kod pocztowy: 32-040 Miejscowość: Świątniki Górne Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 161040.89 Oferta z najniższą ceną/kosztem 161040.89 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221584.20 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Doposażenie pracowni konserwacji i eksploatacji urządzeń Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu Brak ofert CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa Mebli Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający na realizację tego zadania zamierzał przeznaczyc kwotę: 13.208,80 złotych brutto. Na zadanie nr 3 ,,Dostawa mebli" została zlozona jedna oferta z ceną: 37.700,24 zlote brutto. Wobec braku mozliwości zwiekszenia przeznaczonej na realizacje tego zadania kwoty , Zamawiajacy postanowil uniewaznić postepowanie. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Doposażenie stanowisk budowlanych IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 47766.31 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz Email wykonawcy: majster@szczecinek.gawex.pl Adres pocztowy: ul. 1-go Maja 13 Kod pocztowy: 78-400 Miejscowość: Szczecinek Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 43419.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 43419.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56992.05 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Materiały dydaktyczne Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 30213000-5 |
© eurobudowa.pl 2004-2024