Przedmiot: |
Wykonanie robót budowlanych i wdrożenie projektów stałej organizacji ruchu dla zwycięskich projektów z budżetu partycypacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2019-02-20 |
Zamawiający: |
Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa powiat: Warszawa |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kwota: | 1,471,086 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych oraz wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu dla zadań realizowanych w ramach budżetu partycypacyjnego "Rowerem w kierunku Konstancina" IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 579776.67 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Brukarskich "ADROG" Sp.J. A.Dybcio, E.Dybcio Email wykonawcy: biuro@adrog.com Adres pocztowy: ul. Dobra 6/14 Kod pocztowy: 00-388 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 627541.82 Oferta z najniższą ceną/kosztem 627541.82 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 627541.82 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty bitumiczne ścieżki rowerowej, usługi ogrodnicze, stała organizacja ruchu IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych oraz wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu dla zadań realizowanych w ramach budżetu partycypacyjnego Realizacja projektu "Bezpieczne przejścia dla pieszych i rozwój sieci tras rowerowych na Pradze" IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 832433.18 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Brukarskich "ADROG" Sp.J. A.Dybcio E.Dybcio Email wykonawcy: biuro@adrog.com Adres pocztowy: ul. Dobra 6/14 Kod pocztowy: 00-388 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 843543.85 Oferta z najniższą ceną/kosztem 843543.85 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1366461.12 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty bitumiczne ścieżki rowerowej, usługi ogrodnicze, stała organizacja ruchu IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych oraz wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu dla zadań realizowanych w ramach budżetu partycypacyjnego "Usprawnienie ruchu rowerowego w dzielnicy Ursus" Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn.zm.) - ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)" Na powyższe postępowanie na część 3 nie została złożona żadna oferta. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45233220-7 |
© eurobudowa.pl 2004-2024