Przedmiot: |
SVA/J/4620-201/2018: Roboty budowlane - 3 części zamówienia na zadanie 01662 ul. Okuniewska w Warszawie: Część 1 - Dostawa i montaż drzwi płytowych, Część 2 - Wykonanie posadzek z wykładzin sztucznych PCV, Część 3 - Wykonanie remont placu z kostki brukowej. |
Data zamieszczenia: | 2019-03-08 |
Zamawiający: |
AMW SINEVIA Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki powiat: nowodworski (mazowiecki) |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Nowy Dwór Mazowiecki |
Kwota: | 550,110 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż drzwi płytowych. Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną Wykonawcy AS-BUD MIŚKIEWICZ, SZWALSKI SPÓŁKA JAWNA ul. Obywatelska 112D, lok. 2, 94-104 Łódź, została odrzucona na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy. Zamawiający, działając na podstawie art. art. 90 ust. 1 i 1a ustawy w dniu 25.01.2019 r., wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, w tym dowodów dotyczących wyliczenia ceny, a w szczególności przesłanie szczegółowych wyliczeń lub kalkulacji cenowych zaoferowanej ceny. Ponadto tym samym pismem na podstawie art. 87 ust. 1, Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, tj.: zapisów formularza ofertowego w ust. 3 i ust. 13, dotyczących prawidłowości zastosowania przez Wykonawcę art. 91 ust. 3a ustawy, a także na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy do uzupełnienia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wszystkie wyjaśnienia oraz dokumenty zostały złożone w kancelarii Zamawiającego w dniu 01.02.2019r, tj.: po terminie wyznaczonym w wezwaniu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia oraz dokumenty nie zostały podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. Spośród pozostałych ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie posadzek z wykładzin sztucznych PCV IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 466515.50 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ,,FACIT" Usługi Budowlano -Remontowe Hebda Zofia Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 171 Kod pocztowy: 26-432 Miejscowość: Wieniawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 199019.07 Oferta z najniższą ceną/kosztem 199019.07 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 345001.60 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie remontu placu z kostki brukowej. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 562496.10 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 6 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: DELTA SPÓŁKA AKCYJNA Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Dzielna 21 Kod pocztowy: 01-029 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 351091.11 Oferta z najniższą ceną/kosztem 351091.11 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 803238.23 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45000000-7 |
© eurobudowa.pl 2004-2024