Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Likwidacja palenisk węglowych - zmiana ogrzewania na gazowe w 6 lokalach...

Przedmiot:

Likwidacja palenisk węglowych - zmiana ogrzewania na gazowe w 6 lokalach będących w zasobie Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części

Data zamieszczenia: 2019-03-27
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków
powiat: Kraków
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Kwota: 91,558 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ul. Chmielowskiego 2/17
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 6 uPzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie lezy w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć Uzasadnienie faktyczne unieważnienia W dniu 1 marca 2019 r. Zamawiający powziął informację, iż lokal przy ul. Chmielowskiego 2/17 stał się pustostanem. W związku z powyższym brak jest ekonomicznego uzasadnienia przeprowadzenia wymiany sposobu ogrzewania na ogrzewanie gazowe, gdyż przedmiotowy lokal przeznaczony będzie do kompleksowego remontu. Wskazać należy, iż wykonanie instalacji CO w pustostanie wiąże się z: - podpisaniem umowy m.in. z gazownią, - ewentualnym założeniem licznika gazu na czas podłączenia i sprawdzenia instalacji CO (próba szczelności) Nadmienić należy również, iż w przypadku gdy wykonana instalacja gazowa pieca CO jest nie używana przez okres 6 miesięcy należy wykonać ponownie próby szczelności instalacji gazowej. Okres gwarancji na wykonaną instalację oraz kocioł wraz z osprzętem liczy się od daty obioru inwestycji. Ponadto wskazać należy, iż Zamawiający nie posiada wiedzy czy i w jakim terminie przedmiotowy lokal (pustostan) zostanie przeznaczony do kompleksowego remontu, i ponownego zasiedlenia lub czy zostanie sprzedany.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ul. Chmielowskiego 2/19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 16107.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Instalflex Adam Kucharzyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chojnik 130
Kod pocztowy: 33-180
Miejscowość: Gromnik
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15326.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15326.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19213.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: ul. Czarneckiego 12/1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 19306.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Euro-Instal B.S. Spółka Jawna Stanisław Bębenek, Tadeusz Styczeń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mlaskotów 3
Kod pocztowy: 30-117
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16130.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16130.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17913.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: ul. Dunin - Wąsowicza 2/10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 27117.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Włodzimierz Meres Firma Handlowo - Usługowa Sanit Bud
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górników 3/22
Kod pocztowy: 30-819
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23408.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23408.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28967.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: al. Mickiewicza 27/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 25633.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Adam Kucharzyk Firma Handlowo Usługowa Instalflex
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chojnik 130
Kod pocztowy: 33-180
Miejscowość: Gromnik
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19478.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19478.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27427.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: ul. Praska 65/24a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 17596.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Włodzimierz Meres Firma Handlowo - Usługowa Sanit Bud
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górników 3/22
Kod pocztowy: 30-819
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17212.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17212.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18852.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 45331100 - 745.33.30.00 - 0 , 45.33.22.00 - 5, 45.40.00.00 -1

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.