Przedmiot: |
SVA/K/4620-5/2019: Budowa budynku biurowego PKT w ramach rozbudowy PST-2 pod moduł REGINA dla potrzeb JW. 4408 Sulechów (zadanie 24393). Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części. |
Data zamieszczenia: | 2019-05-20 |
Zamawiający: |
AMW SINEVIA Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki powiat: nowodworski (mazowiecki) |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Nowy Dwór Mazowiecki |
Kwota: | 118,403 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej ,,ustawą", informuje, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 zostało unieważnione. W tej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 132115.47 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: HENRYK KALINA USŁUGI INSTALACYJNE Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Prof. Kaliny 10 lok. 1, Kod pocztowy: 63-400 Miejscowość: Ostrów Wielkopolski Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 118402.52 Oferta z najniższą ceną/kosztem 118402.52 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118402.52 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), informuje, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 3 zostało unieważnione. W tej części przedmiotowego postępowania wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45000000-7 |
© eurobudowa.pl 2004-2024