Przedmiot: |
Remont instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy przy ul. Stanisława Wojciechowskiego 15, Władysława Jagiełły 26 i Władysława Jagiełły 26A oraz 1 Maja 13 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z podziałem na niżej wymienione części: Część I. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Stanisława Wojciechowskiego 15, Część II. remont instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Władysława Jagiełły 26 i Władysława Jagiełły 26A, Część III. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. 1 Maja 13 . |
Data zamieszczenia: | 2019-05-23 |
Zamawiający: |
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -, 02-495 Warszawa powiat: Warszawa |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Kwota: | 196,951 PLN |
Treść: |
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Stanisława Wojciechowskiego 15. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 192949.90 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ELEKTROINSTAL Jarosław Wojtkowski Email wykonawcy: biuro@elektroinstal.net.pl Adres pocztowy: ul. Duńska 2 Kod pocztowy: 05-230 Miejscowość: Kobyłka Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 62640.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 62640.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87904.08 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II. remont instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Władysława Jagiełły 26 i Władysława Jagiełły 26A. IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 192949.90 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ELEKTROINSTAL Jarosław Wojtkowski Email wykonawcy: biuro@elektroinstal.net.pl Adres pocztowy: ul.Duńska 2 Kod pocztowy: 05-230 Miejscowość: Kobyłka Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 86035.82 Oferta z najniższą ceną/kosztem 76202.19 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86035.82 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. 1 Maja 13 . IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 192949.90 Waluta pln IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ROBCZES Robert Kaczmarek Email wykonawcy: robczes@gmail.com Adres pocztowy: ul. Łąkowa 18 lok. 3 Kod pocztowy: 05-800 Miejscowość: Pruszków Kraj/woj.: Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 48274.92 Oferta z najniższą ceną/kosztem 32400.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52527.86 Waluta: pln IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. CPV: 45310000-3 |
© eurobudowa.pl 2004-2024