Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe

Wyniki przetargów z kategorii

Wynik przetargu: Remont instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez...

Przedmiot:

Remont instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy przy ul. Stanisława Wojciechowskiego 15, Władysława Jagiełły 26 i Władysława Jagiełły 26A oraz 1 Maja 13 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z podziałem na niżej wymienione części: Część I. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Stanisława Wojciechowskiego 15, Część II. remont instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Władysława Jagiełły 26 i Władysława Jagiełły 26A, Część III. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. 1 Maja 13 .

Data zamieszczenia: 2019-05-23
Zamawiający: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -, 02-495 Warszawa
powiat: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Kwota: 196,951 PLN
Treść: CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część I. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Stanisława Wojciechowskiego 15.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 192949.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTROINSTAL Jarosław Wojtkowski
Email wykonawcy: biuro@elektroinstal.net.pl
Adres pocztowy: ul. Duńska 2
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87904.08
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część II. remont instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Władysława Jagiełły 26 i Władysława Jagiełły 26A.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 192949.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTROINSTAL Jarosław Wojtkowski
Email wykonawcy: biuro@elektroinstal.net.pl
Adres pocztowy: ul.Duńska 2
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86035.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76202.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86035.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część III. remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. 1 Maja 13 .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 192949.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ROBCZES Robert Kaczmarek
Email wykonawcy: robczes@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 18 lok. 3
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48274.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52527.86
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV: 45310000-3

Wyniki przetargów z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.